Koeien
maar gelukkig alleen als ze alleen is en ik ga nooit alleenEn een bont shetje van 80cm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar gelukkig alleen als ze alleen is en ik ga nooit alleen

Behalve voor een groepje van 8 oranje figuren die met ratels en trommels liepen omdat Nederland moest spelen
. Verder alleen varkens. Onze hond kan er hard langs rennen en blaffen, dat is nieet eng, dat is vervelend, honden zijn blijkbaar stom. 

Maar toen hij laatst aan het hek vast stond (was even zijn zadel aan het halen) en het hek zat nog gewoon goed vast, dus zou er eigenlijk niks mee kunnen gebeuren. Komt de buurman langs met zo'n tuinsproeiertje begint vrolijk zijn plantjes (die zo'n 1,5 m. van het hek afstaan te bespuiten. Mijn verzorgpony vliegt op en rukt zo het hele hek uit z'n schanieren en vliegt nog zo'n 10 m. in draf met hek en al door het weiland, gelukkig is het goed gegaan en heb ik daarna heel snel de knoop kunnen lostrekken.
ow! en de kat onder de boom was ook heul erg gevaarlijk! En daar stak opeens een paardenhoofd uit de deur! of roodborstjes of babyvogeltjes!
In de weken dat ik hem nu rijd is hij nog niet één keer geschrokken. Dus, eng of aanstelleritus?
Oja, en de overgang van asfalt naar klinkers