Waar is jouw paard 'bang' voor geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

QuintyKelly

Re: Waar is jouw paard 'bang' voor geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:32

Honden ... is ze als veulen neit aan gewent geraakt omdat ze 2 jaar Frankrijk heeft gestaan .
Koeien Koe maar gelukkig alleen als ze alleen is en ik ga nooit alleen
En een bont shetje van 80cm Clown

Qaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:40

Nou mijn paard is bang voor vogels die op de grond zitten met name duiven en eksters Slapen
Verder verzint hij ook iedere dag wat anders. Hardlopers en fietsers zijn ook dood eng.
Tja het is natuurlijk nog een jong paard die nog niks gezien heeft pfff (hij is 15).
Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:41

Sheila is bang voor het draadje waar ze overheen moet om uit of in dr wei te gaan. Daar gaat ze altijd met een grote sprong overheen. Tong uitsteken

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:49

polly is eigelijk nooit bang, maar toevallig durfde ze gisteren niet lags een jongen die met een steen in zijn hand tegen de muur leunde.

ik ken de jongen, en ik snap polly heel goed Tong uitsteken

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:56

Voor vrijwel niets Haha! Behalve voor een groepje van 8 oranje figuren die met ratels en trommels liepen omdat Nederland moest spelen Clown

Tuckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:22

In de bak: de Open Deur als er niets te zien is. Als er maar grote machines rijden is het goed. In het bos: die Ene boomstronk Clown . Verder alleen varkens. Onze hond kan er hard langs rennen en blaffen, dat is nieet eng, dat is vervelend, honden zijn blijkbaar stom.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:31

Ze was erg kopschuw, ze schrok al bij het geringste geluidje en je kon haar amper aanraken...
Nu is ze erg relaxed, wel wat huiverig bij haar hoofd, maar ze geniet echt als je haar poetst. Buiten heeft ze niks van de auto's, vrachtwagens en trekkers, dat was een paar maanden geleden niet zo denk ik.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:34

Image haat echt Eksters: dat ratelende geluid dat ze maken als ze zich druk maken in de boom, dan lopen echt de rillingen over haar heen.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:35

hij vond paraplus altijd heel eng...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:28

Mijne schijt in z'n broek voor honden die hun 'erf' bewaken. En daarbij dus blaffen/meerennen. Echt vreselijk hier in de buurt zijn nogal wat honden en vooral voor 2 witte herders is ie doodsbang. Krijg hem daar ook nooit normaal langs, erg vervelend, maar kan er vrij weinig aan doen. Scheve mond

Het is trouwens een lang verhaal waardoor dit is gekomen.

cindyhil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:38

Voor onverwachte druppeltjes water, niet voor regen of voor het water waarmee ik hem afspons ofzo. Knipoog Maar toen hij laatst aan het hek vast stond (was even zijn zadel aan het halen) en het hek zat nog gewoon goed vast, dus zou er eigenlijk niks mee kunnen gebeuren. Komt de buurman langs met zo'n tuinsproeiertje begint vrolijk zijn plantjes (die zo'n 1,5 m. van het hek afstaan te bespuiten. Mijn verzorgpony vliegt op en rukt zo het hele hek uit z'n schanieren en vliegt nog zo'n 10 m. in draf met hek en al door het weiland, gelukkig is het goed gegaan en heb ik daarna heel snel de knoop kunnen lostrekken.
Laatst bijgewerkt door cindyhil op 22-06-08 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:44

uhm, wel héél eng was die tak die naast de bak lag, en het werd alleen maar enger toen de tak ging uitdrogen! Bloos ow! en de kat onder de boom was ook heul erg gevaarlijk! En daar stak opeens een paardenhoofd uit de deur! of roodborstjes of babyvogeltjes! Huilen van het lachen Bloos

Diabloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:14

ooh nee he, die enge blauwe dingen, waar oma'tjes altijd mee lopen.. JAAAA ROLLATORS! Supereng ! Rolleyes ROFL

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:21

Mijn paard vind de spoorlijn oversteken niet echt leuk!
En verder wielrenners die van achter komen en met een rot gang langs zoeven!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:44

Die van mij vond gisteren een mus eng. En normaal vindt 'ie die dus écht niet eng. Koe In de weken dat ik hem nu rijd is hij nog niet één keer geschrokken. Dus, eng of aanstelleritus? Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:07

Mijn pony is niet snel echt bang, ze schrikt weleens ergens van maar ze rent niet weg, blijft even kijken en soms een stapje opzij maar dat is het. Wel vind ze koeien echt niet leuk, daar loopt ze met een grote boog omheen. Erg fijn wnt ik wil een keer naar een cowclinic Huilen van het lachen

PBT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:39

Tijdens de eerste buitenrit bij mij kwamen we de runderen tegen die in het Goois Natuurreservaat staan. Ze stonden maar 2 meter bij ons vandaan (achter het hek) en verroerden zich niet, en keken maar en keken maar ............. Ju-Si vond het doodeng. Knikkende knietjes. Maar overwon de angst en is er toch voorbij gegaan. Het is daar altijd erg smal en een andere weg is er niet. Of terug.
Nu is hij overigens niet bang meer.

marle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:08

Vrachtwagens en trekkers Huilen van het lachen

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:11

Vroeger had ze bang voor waterplassen maar dat is nu over
en wat heel erg eigenaardig is ze heeft bang voor afgekapte boomstammen Ach gut
als we aan het wandelen zijn en er staat ergens zo een afgekapte boomstam dan gaat ze er echt naar kijken zo van 'huh wat is dat?' en ze durft er wel langs maar dan erg kijkerig.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:18

Grote gelle brullende graafmachines zijn niet eng... maar dat ene witte paaltje verderop... die zijn pas gevaarlijk!!!

Bambi_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:37

Mijn pony is bang voor de domste dingen. Voor van die grote ronde stenen, witte paaltjes met huisnummer erop enz. Ik heb ook wel is gehad, met een buitenrit dat ze ineens bang was voor een wortel van een plant. Daar ben ik al 1000 keer langsgereden, maar net die ene keer vond ze hem eng Vork

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:37

Een fietsenrek Vork Oja, en de overgang van asfalt naar klinkers Huilen van het lachen

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:40

Laatst was ie bang voor de stippen op de weg, wou hij niet overheen en toen wou hij de berm niet in.
Waarschijnlijk waren het kabouters die naar zijn benen grepen.
En hij is bang voor koetjes, maar dat houdt ie aan, dus dat is waarschijnlijk niet echt iets wat ie expres doet?

Normaal is hij super braaf, maar de laatste tijd is hij nogal irritant.
Hij gaat er vandoor en dat soort dingen, dus moet weer wat vaker naar buiten gaan denk ik..

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:48

We kwamen laatst een valkenier tegen met een vogel op de arm... Die vonden ze best eng!
Iranda was laatst ook bang voor: de tegel 'in het fietspad' (staat een tekst op, eromheen is asfalt), paaltjes in het hoge gras en het bankje bij de brug. Tsja Lachen

QuinIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:12

Ze was bang voor een steentje wat niet viel, het lag hoog, maar het viel niet, heel raar,

en ze was bang voor de sloot die ze elke dag ziet, er zat niets in en er was niets aan veranderd, toen kwam er een leuke polio actie, en ja, daar moet je natuurlijk quin voor heten, (A)