Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pennylivurd schreef:Jij zegt dat ze daar veel met de zweep doen,
suleilitha schreef:Ik niet, ik leg je alleen even uit wat voorbrengen is.
jillie1994 schreef:pennylivurd schreef:Jij zegt dat ze daar veel met de zweep doen,
Ja maar zeg ik ergens dat ik dat zielig vind?
jillie1994 schreef:suleilitha schreef:Ik niet, ik leg je alleen even uit wat voorbrengen is.
Bij al mijn verzorgpony's/paarden die keuringen lopen, noemen het trainen ook voorbrengen, vandaar dat ik het ook zo zeg, denk ik..
Simone_Gp schreef:Wat dwalen jullie allemaal lekker af! Pennylivurd en Jillie1994, kunnen jullie niet via PB verder gaan met elkaar, dan kunnen de andere Bokkers ontopic blijven?
Maantjj schreef:Jamaar ben je er zeker van dat jou paaard het ook als spelen ziet?
Wanneer jij een paard echt flink opjaagd, geef jij hem het idee dat hij wat fout doet en dat de leider hem de groep uit wil gooien.

gek ding.
) Dit is gewoon echt spelen en dat vindt hij heerlijk.
Hihi. Zou willen dat ik hem los kon longeren (dus zonder longe werken) maar dan ben ik hem met 2 sec kwijt... de weides op of de wortels aan het zoeken in de stal.
) Als jullie je paard losgooien en opjagen ben je dan nooit bang dat ie onderuit gaat en zich bezeerd op wat voor manier dan ook? Juist omdat ze dan dus meer ongecontroleerd/ gek/ overdreven/ misschien uit angst bewegen?
Zilfstar schreef:Maar ik heb er wel een vraag over ivm paarden die hier wel eens door de afrastering heen gejaagd zijn (al dan niet opgejut of uit zichzelf zo gek geworden ivm stalkabouters...) Als jullie je paard losgooien en opjagen ben je dan nooit bang dat ie onderuit gaat en zich bezeerd op wat voor manier dan ook? Juist omdat ze dan dus meer ongecontroleerd/ gek/ overdreven/ misschien uit angst bewegen?