Voor de rest is ze er bijna nooit vandoor gegaan, ik voel waarneer ze wil en zal haar dan ook niet laten gaan omdat het bos eigenlijk aan de rand van de stad ligt en overal kruispunten zijn aan de buitenkant van het bos !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennasilver schreef:Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nu wel een beetje bang ben geworden na mijn avontuur. Ik kon niet meteen gaan rijden, omdat ik veel pijn aan mijn achterste had. Kon er twee weken bijna niet op zitten. Gevolg dat ik nu bang ben geworden, maar ik geeft niet op ik ga weer rijden, eerst op een mak paardje en dan toch op de grote boosdoener. Nu mag ik vrijdag op mijn eigen paardje rijden( hij wordt nu ingereden), maar ik heb nee gezegd ik voel me nog niet zeker van mezelf. Dat is balen want in anderhalf jaar heb ik maar een paar keer op hem gezeten.
Maar goed, ik denk dat een les voor me is geweest en probeer de positieve punten eruit te halen en ervan te leren.
roxxxiejjj schreef:Ik zat zonder zadel met een halstertje en tot mijn grote geluk een cap:)! Ik was alleen en het ging altijd goed.
Jennasilver schreef:Wauw pluklief jouw verhaal is ook niet niks. Eng he, ik zat gewoon in doodsangst. Dacht echt dat ik er geweest was. Bij mij is het nu 3 weken geleden en soms zie ik die flashback van toen we de berg omlaag gingen heel eng. Wat ik wel knap vind uit de verhalen is dat niemand zei en nu stop ik ermee.
tinkerliefde schreef:Jahoor... ik ook een paar keer.. de ergste was toch wel met een vriendin. we gingen buiten rijden zij liep en ik op de pony na een stukje gereden te hebben wou ik een stukje galoperen..ging allemaal goed tot de pony er vandoor ging.. ik ben er afgevallen en de pony ging verder richting de weg...
eerst bleef hij op het fietsbad rennen er kwamen net 2 meiden aangefiets dus wij gillen PAK DIE PONY!! ze keken even stom en fietsen gewoon weer verder![]()
toen ging de pony de weg op en een stuk verder op kwam er een vracht wagen aan.. nou echt ik had het niet meer.. ik dacht dat het zooo fout ging aflopen.. gelukkig heeft een bouwvakker de pony weten te vangen en is het allemaal goed gekomen...ik ben er nooit meer opgegaan
Maanling schreef:tinkerliefde schreef:Jahoor... ik ook een paar keer.. de ergste was toch wel met een vriendin. we gingen buiten rijden zij liep en ik op de pony na een stukje gereden te hebben wou ik een stukje galoperen..ging allemaal goed tot de pony er vandoor ging.. ik ben er afgevallen en de pony ging verder richting de weg...
eerst bleef hij op het fietsbad rennen er kwamen net 2 meiden aangefiets dus wij gillen PAK DIE PONY!! ze keken even stom en fietsen gewoon weer verder![]()
toen ging de pony de weg op en een stuk verder op kwam er een vracht wagen aan.. nou echt ik had het niet meer.. ik dacht dat het zooo fout ging aflopen.. gelukkig heeft een bouwvakker de pony weten te vangen en is het allemaal goed gekomen...ik ben er nooit meer opgegaan
Ja sorrie hoor, je kunt ook niet zomaar van iedereen verwachten dat ze een op hol geslagen pony kunnen/willen pakken. Niet iedereen weet met paarden om te gaan. Je zou het mijn pa als die aan het hardlopen is niet hoeven te vragen hoor, die is als de dood voor paarden.
Jennasilver schreef:Van alle verhalen kriig ik de kiebels, maar die van diablo vond ik extra eng. Ik moet er toch niet aan denken dat het gebeurt terwijl ik met mijn dochter aan het rijden ben.