Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KiWiKo schreef:Maar TS wat wil je danMet jullie benadering wordt het niet beter, dus je stelt heel terecht hier een vraag........ maar alles wat gezegd wordt wil je niet
![]()
Paard is de baas, paard is echt, echt niet bang...... dit gaat van kwaad tot erger en uiteindelijk beland het dier alsnog in de salami TENZIJ je NU wat gaat ondernemen, dus of dat dier wegbrengen naar een goed opfokbedrijf of een prof inschakelen......... want zo gaat het niet
. Zeker een prof die van de paarden moet leven bedenkt zich wel 2x voor hij zich voor zijn kop laat meppen.
. Sizzle schreef:Ik moet trouwens zeggen dat de combinatie hafxfries ook wel vragen is om problemen. Fries x kwpn kunnen al van die ondoordachte tanks zijn (nee niet allemaal, voordat iemand gaat protesteren). Hafs zijn ook niet echt het schoolvoorbeeld van makkelijke karaktertjes. Haf x arabier bijvoorbeeld is ook regelmatig een dodelijke combinatie. Je kans op een dominante tank met temperament is erg groot bij fries x haf.
Ik vraag me nog steeds af hoe ze de afgelopen twee jaar bekapt, ontwormd en geent is.
anneliesdj schreef:De opmerking 'Haf x arabier bijvoorbeeld is ook regelmatig een dodelijke combinatie' vind ik helemaal je reinste onzin, waar haal je 't vandaan?