Pensionnetje schreef:ilovetrusha schreef:Hij weet al dat ie op zijn flikker krijgt.
Maar toch gaat ie door.
Ik zou hem laten inslapen..
?????
Er heeft hier ooit eens op bokt gestaan hoeveel % van de paarden die naar de slacht worden gebracht niet fysiek iets mankeren. Het was een schrikbarend hoog percentage. Allemaal "karakter fouten" ! Makkelijk hoor, je op deze wijze van je probleem te ontdoen![]()
Er is maar één remedie voor: opvoeden! Desnoods met harde hand. Hij lomp - jij lomp Hij lief - jij lief.
Iedere dag dezelfde regels en em aan het werk zetten en flink ook. Is ie helemaal belazerd zeg! Zet em aan de longe, lange teugel, kunstjes, maakt niet uit wat. Zijn negatieve energie moet worden omgezet in positieve arbeid. Dan veranderen dit soort paardjes als sneeuw voor de zon. Niets doen is het slechtste wat je hen kunt geven.
Dus werken ermee en hem onder curatele plaatsen, niets meer accepteren, korte mette met dit gesodemieter. Overduidelijk is meneer de baas in "huis". Een terrorist! Amai, mijn handen jeuken al
Leuke pony trouwens, en wat een smoeltje !!
Hij mag wel komen logeren bij me, mag ie kiezen óf bij mijn alpha merrie óf bij mn hengst![]()
Die weten wat opvoeden is! Arme pony
Ik zou als ik jou was even het hele topic doorlezen. De Ts heeft hier al verschillende malen verteld hoe ze hem aanpakt en wat hij dan doet. Dit is voor haar niet EVEN een beslissing maken hoor

Wat als Bar, Mark of Chad eens effectief zwaar toegetakeld wordt ? 

raar vergelijkings materiaal. Maar die is ook te agresief.
weet alleen niet of ik het uit zou kunnen voeren! Je moet je er natuurlijk goed bij voelen, en het eens zijn met de ideën. Maar ik ben dat dus, daarom zou ik dat doen. Maar het hangt dus van jezelf af!