Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crossmonster schreef:Peelie schreef:Die van mij doet het dus ook tijdens het staard borstelen en hoeven uit krabben... Echt zo'n puf. En die stinken!!! Sommige scheeten vind ik nog best wel lekker ruiken.
Gadverdamme, je mag smorgens wel ff onder mijn deken komen ruiken hoor
garny95 schreef:Als jij je paard knol noemt mag hij van mij scheten laten wat hij wil..

Tja, wat doe je eraan. Als ze erg veel scheten laat wordt ik altijd juist meer bezorgd of dat wel normaal is, dan dat ik mij er voor schaam. Wat eruit moet, moet eruit

En niet 1, maar echt mega veel achter elkaar. 
Maar gelukkig konden de meeste mensen er wel om lachen.
met poetsen, wandelen , rijden maar ook midden in een wedstrijd
dat is egt heel genant... en dan hoor je iedereen lachen :| en dan is het er niet 1 maar hij maakt er een heel melodietje van :| crossmonster schreef:Mijn knollen hebben een grote kop, een harde bek,lompe poten en schijten alsof het niks is
x_Marr schreef:crossmonster schreef:Ik moet altijd lachen om die beesten.
Als een paard schrikt, moet er bijna altijd een luide scheet bij. Kan daar de humor wel van in zien
Ik lig eigenlijk ook altijd helemaal dubbel
Of net als je voor bij de instructise langskomt
Mpepers schreef:vooral als je aan het doorzitten bent...en dan zo mooi in het ritme...~!![]()
Ikima schreef:JoCo zalang ze nog geluid maken heb je niets te vrezen, het zijn die zoefjes en die pffffjes die zo stinken.
Ikima schreef:Je bedoelt PARDON kurk, je bent inderdaad een beetje bedwelmd, ga maar even uit het raam hangen of zet een zuurstofmasker op.
Volgende keer de hond geen hachee meer geven.
wat een fouten!
)
)
)