Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SVP dan ook het verzoek om daarop te letten vanaf nu
Als je twijfelt aan de serieusheid van een bokker, dan kun je daarvoor TEM'en.P_A_R_Love schreef:Ik geloof dat ts de pony niet meer berijd
TiaraBungy schreef:P_A_R_Love : ik vind je onderschrift helemaal kloppen.. en ik denk dat dit topic er ook iets mee te maken heeft..
saskiakefie schreef:hij is eigenlijk nog altijd van mij![]()

ellepel schreef:logisch dat iedereen zo reageerd.
je mag een paard nooit,maar dan ook nooit slaan omdat jij je zin niet krijgt.
zoek es wat info op over grondwerk en hoe je nou eigenlijk met paarden om moet gaan en kom dan maar weer es terug
StalNollie schreef:ellepel schreef:logisch dat iedereen zo reageerd.
je mag een paard nooit,maar dan ook nooit slaan omdat jij je zin niet krijgt.
zoek es wat info op over grondwerk en hoe je nou eigenlijk met paarden om moet gaan en kom dan maar weer es terug
gelijk medisch dit en dat maar ook ooits gehoord dat je paard je wel eens uitprobeert
ik zou zo ook echt reageren, en ben ervaren, maar je kan ook aan je paardje merken of het ernstig is of uitproberen,
mischien dat je eens iemand erbij kan halen en kijkt als jij aan het rijden bent, en dan ki jken wat hij doet, en wat je dan het beste kan doen,

Citaat:Tuurlijk wel .
Maar wij zijn ook ervaren en ween dat een paard dit niet doet om je uit te proberen , dan doen ze wel wat anders , oke het zou kunnen maar uit het verhaal van de TS kan je maken dat hij het niet deed om haar uit te proberen..
Let een beetje op je spelling want het is niet echt leesbaar.
StalNollie schreef:Citaat:Tuurlijk wel .
Maar wij zijn ook ervaren en ween dat een paard dit niet doet om je uit te proberen , dan doen ze wel wat anders , oke het zou kunnen maar uit het verhaal van de TS kan je maken dat hij het niet deed om haar uit te proberen..
Let een beetje op je spelling want het is niet echt leesbaar.
ken enkele paardjes die ook gingen liggen, en eentje zelfs ging rollen ( niet bij mijn, want reed er niet op) en die deden het dus ook en geloof me was niks medisch hoor, is allemaal al nagechekt, en iedere keer weer, en bij 1 dat ik weet hebben ze er dus ook met een zweep achterna moeten gaan, en sindsdien doet hij het niet meer, dus nee is niet altijd medisch,
en weet niet hoe ervaren de TS is maar ik kan voelen wanneer ze me uitproberen, dit is bij de meeste paarden toch wel herkenbaar, (tenminste als je ze wat langer kent,)
Citaat:Dan zal het vast toch medisch zijn geweest , of ze hebben iets mee gemaalt / of een verkeerde aanpak.
StalNollie schreef:Citaat:Dan zal het vast toch medisch zijn geweest , of ze hebben iets mee gemaalt / of een verkeerde aanpak.
Was niet medisch staat er toch, dus zal het ook wel niet medisch zijn nou dat lijkt me duidelijk,
en lijkt me ook echt niet altijd aan de aanpak te liggen, ieder paard probeert zijn ruiter een keer uit, en op welke manier das gewoon anders,
dus neej zoals je eerder al hebt kunnen lezen is het NIET medisch

StalNollie schreef:da zou toevallig zijn?
ken dus 4 paardjes, 3 verschillende dierenartsen( zijn bekende paardjes nie mijn paarden) dus 3 paarden zijn gecontroleerd 1 dus niet,
zou toevallig zijn dat ze het alledrie over hun hoofd zien ,
neej het is dus NIET medisch maar dit is lekker offtopic,