nestle schreef:ik moet eigenlijk van de iegnaar van mijn verzorgpony een tik met de zweep tussen zijn oren geven als hij niet nagevelijk loopt omdat het anders slecht voor zijn rug is als hij zo sterren kijkt ofzo maar heb het nog nooit gedaan en ga het niet doen hoogstens een tik op zijn hals of kont
dat zou ik ook niet doen. hallo ut is maar niet nageeflijk, das een kwestie van rijden.zeg dat maar tegen die eigenaar!!! ik vind het niet normaal. en al helemaal niet met zweep. die van mij heeft ook eens een zacht tikje op zijn kop gehad omdat ie bleef rennen en zich niet stil liet zetten, maar ging alleen nog maar harder, logisch ook. heb me dood geschaamt dat het uberhaupt in me op kwam, ook omdat iemand me dat verteld had. als ik gestresst raak stap ik als het echt niet wil lukken af, volgende x beter dan maar of ga ff naar buiten, iets totaal anders doen, helpt veel beter.
) hing zo half aan diej teugels. Riep er innees zo n vrouw dat iej hem een lel tegen zijn kop moest geven. DAt joch deed het en die haflinger er als een gek vandoor, bokken enz. enz. Jongetje valt er af. Eigen schuld
Dikke bult. Sindsdien kon je niej meer normaal een hoofdstel omdoen. Je moest dan het halster omlaten en het hoofdstel dan omdoen, omdat iej anders zijn hoofd heel hoog in de lucht gooide. Hij legt dan ook zn oren in zijn nek.. Nu wil niemand meer op hem.. T was zon sgat
.

.
soms doet mijn hand meer pijn omdat ik het zo snel en direct wou doen en niet goed kon mikken gheghe