Ik geloof graag dat die bonte op de foto hierboven het niet koud heeft! Lekker vachtje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Verder hebben we ook nog bossen op het terrein, het bedraagt in totaal 12 hectare. We hebben 5 ruinen en hengsten in 1 kudde en 6 merries (inc merrieveulen) in 1 kudde. Beide kuddes hebben 6 hectare gras en beide onbeperkt hooi.
De enige aanmerking die ik erop had, was dat je ze iets langer pauze tussendoor kan geven als ze narrig worden..

merrieveulen schreef:ik vraag me ook af wie er verzonnen heeft dat een paard ziek wordt of ziektes oploopt van in de regen staan...
m_ajingo schreef:een pard kan toch geen tosti ijs en suikerspin eten

LADPR schreef:Dat is geen kwestie van mazzel dat is een kwestie van verantwoorde baasje hebben
caat_1994_x schreef:NEE, je ben egt geen dierenbeul....
iedereen kanwel zeuren dat het zielig is, maar bijna iedereen rijdt met sporen, zwepen, bitten! EN DAT DOET OOK ZEER JA!!!
en met een paar lichte kindjes is het echt niet zwaar!!!!!!!
en als je van een pony houdt, dan zal je die pony NOOIT, maar dan ook NOOIT teveel laten lopen!!!!
iedereen kanwel zeuren dat het zielig is, maar bijna iedereen rijdt met sporen, zwepen, bitten! EN DAT DOET OOK ZEER JA!!!
en als je van een pony houdt, dan zal je die pony NOOIT, maar dan ook NOOIT teveel laten lopen!!!!

Citaat:iedereen kanwel zeuren dat het zielig is, maar bijna iedereen rijdt met sporen, zwepen, bitten! EN DAT DOET OOK ZEER JA!!!
Bonita_Bon schreef:Ik vind ook dat spinnen ter grootte van een voetbal niet kunnen (ze bestaan!! OMG), of reclames voor maandverband (annoying!), of parkeergeld betalen bij de tandarts (alsof ik daar voor de lol heen ga!) niet kunnen. Heeft dat enige relevantie op het onderwerp? Als jij alleen een voorbeeld geeft van 'wat niet kan' heeft dat net zoveel betrekking tot het onderwerp als bovengenoemde.
Als je het in vergelijking trekt met de ponies waar de TS het over heeft dan raakt het kant noch wal... Het gaat hier om het welzijn van deze ponies,niet die in Timboektoe of waar dan ook.

hallow schreef:Je hoeft niet gelijk een vingertje naar me te wijzen door te zeggen dat ik me aanstel.
Ik vind persoonlijk gewoon dat je mensen lekker hun gang moet laten gaan als zij een voorbeeld erbij willen geven. Ik schaadt hier niemand mee.