Mijn Shet hengst valt me aan !!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lieniminnie

Re: Mijn Shet hengst valt me aan !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 01:36

inderdaad, opgevoed, meer weten dat hij niet de baas is over jou Tong uitsteken

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 10:08

Ik snap eerlijk gezegd niet dat iedereen dit beestje maar wil laten castreren......punt 1 omdat zijn gedrag waarschijnlijk niet veel minder heftig wordt en punt 2 omdat zo'n operatie risicovoller(en duurder in kliniek enzo)wordt naarmate de hengst ouder wordt

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 10:21

Dta valt best mee, plus het grootte voordeel is dat er neit meer zo veel hormonen worden aangemaakt en dat het dier dus wel timider word, plus dat wel heel erg duidelijk is dat de TS absoluut enit met een hengst overweg kan

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 09:29

Hij was bij zijn nieuwe baasje..
hier ging het helemaal niet goed dus vandaar dat hij weer terug komt.
hij wordt daarbij wel gecastreerd aangezien het voor hem dan ook prettiger is met het plaatsen bij andere paarden.
en daarbij maakt hij ook minder hormonen aan dus hoop dat dat zijn uitwerkingen uit brengt..

(sorry dat dit oude topic omhoog gebracht wordt)

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:45

Hoi, Wij hebben ook een hengst gehad.. dit was een ijslander heel mooi beest Maar echt een hengst! Hij beet ook steigerde alles wat jij beschrijft..
Door omstandigheden is hij weggegaan ( is nu een dekhengst ).

Maar ik heb gehoord dat paarden een schrik krijgen alsjij een ei tussen de oren van je paard 'gooit'. Als je shet weer gaat steigeren , en jij dan een ei in je hand hebt, en dit tussen zijn oren '' mikt'' dat hij dan schrikt en het niet meer doet. zelf heb ik het nog nooit gedaan!! maar het werkt heb ik gehoord.. Succes!!

Ps. Laten ruinen heeft denk ik geen zin.. omdat het geen 'jong' paardje meer is.