Erafgebokt.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal16

Re: Erafgebokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:03

Ik ben het helemaal eens met tinka__ en alle andere die het gwn niet vinden kunnen dat je al op een 2 jarige rijd... wie doet dat nou!!! Laat het paard nog ff lekker genieten en spelen met zijn vriendjes.. ik snap wel waarom die terug naar stal wil en dat ie jou eraf bokt.. vind ik helemaal niet erg alleen maar goed.. voel je misschien is wat hij voelt! Sorry.. dat ik zo reageer maar ik vind het echt niet kunnen!!!!!!!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 20:49

Wordt hij deze zomer nog drie of is hij echt pas twee?! Dat maakt wel verschil lijkt me...
Verder roep je het over jezelf af dat je paard moeilijk gaat doen als je alleen maar op en neer door het weiland jakkert.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:01

Oef, pijnlijk!
Je kan beter in de bak rijden mocht je die in bezit hebben, heb je iets meer controle.
Stinkertje dat ik rijd vind het wel is grappig om 2x te bokken dus dat beide stijgbeugels uitzijn en aangezien ik nog net op hem pas lig ik er wel is bijna af.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 10:13

Renee__ schreef:
Oef, pijnlijk!
Je kan beter in de bak rijden mocht je die in bezit hebben, heb je iets meer controle.
Stinkertje dat ik rijd vind het wel is grappig om 2x te bokken dus dat beide stijgbeugels uitzijn en aangezien ik nog net op hem pas lig ik er wel is bijna af.

kijk wel even goed naar het gesprek he het paard is nog maar 2

pipelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 08:56

kan gebeuren he Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:59

Het is gewoon ziek dat je op een paard van 2 jaar rijdt!
Zucht, weer zo'n type die alleen maar aan zichzelf denkt en niet aan het paard!!! Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:04

2 jaar pas ?! Dan vind ik het helemaal niet zo vreemd dat hij je eraf gooit !! Gatverdamme zeg, denk ff na Verward