dees_daan schreef:nou, wij hebben hier dus ook een fries op pension te staan! bij mijn jaarling in, hij is met de fles groot gebracht, ik vandaag met mijn bijrijdster bij ze kijken, en ik zag al dat mijn eigen 2 grote (inmiddels dichte) bijtplekken had, bij de 1 hing het velletje ernaast! de fries kwam op mij af, met zijn mond open! die heeft dus een vuist tegen zijn neus gekregen, hij bleef terugkomen, om te bijten, hij heeft dus een paar beste meppen gehad! jakkes.. hij is dus ook totaal niet opgevoed! stond ik met mijn eigen te kroelen, beet hij in zijn kont. terwijl de bijrijdster hem wel wou aanhalen, maar hij beet contstant! wat moet ik hier nou mee? aan de ene kant is het mooi dat er een hengst bij staat, aan de andere kant is het echt een k*t knol. hard gezegd!
ik voed mijn eigen paard op, en dan komt er zo'n paard bij te staan!
dus ik zou toch maar aan de slag met je jaarling, anders word het straks net zo'n brutaal onopgevoed beest dat hier nu staat (als het dat al niet is)
een paard als dit zou ik het liefste in een iets grotere groep zien , helemaal goed als er ook wat volwassene dieren bij zouden staan
een groep waarin hij een aantal keer heel flink op zijn nummer word gezet