Hulp bij beleeren !!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: Hulp bij beleeren !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:53

Dudette_ schreef:
hahaha Tong uitsteken Mijne is niet zo makkelijk te temmen, je moest zijn hoofd es zien. Kijk maar in mijn profiel. Je wordt er haast bang van. Verdrietig

en waar blijft die TS nou?! als het kan mag ze vanacht om 3 uur nog steeds komen. Ja

MIJN GOD! hoe heb je dit overleefd?

Afbeelding

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:54

hij begint gewoon je op te eten ! CREEPY!

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:55

holy Christ!!!
Dudette_!
jij hebt echt een engeltje op je schouder zitten hoor Bloos!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:57

Hier had mijn Welsh A veulen (ja zó jong al.. hij is ook écht gevaarlijk, maar niet zo erg als Faram hoor) me bijna te pakken... ik rende voor mijn leven!

Afbeelding

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:02

@ merrieveulen :

En miscchien kan TS dan daar bij jou ook de schapen in de buurt temmen want die kijken wat moordlustig Knipoog

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:03

ja dat zal wel moeten, die schapen jagen ook op konijnen en ganzen... ik hoop dat de TS ook over de gave tot het schapentemmen beschikt...

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:05

EEN SCHAPEFLUISTERAAR EN PAARDENFLUISTERAAR NOU NOU WAT EEN GAVEN! ( als ze ze kan befluisteren Tong uitsteken )

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:05

anders wil ik ook wel langskome voor de schapen!
ik heb de gave om schapen te temmen, ik doe dit voor 5 euro per schaap.
ik heb ook al vele schapen ingereden, ik heb zelfs een schaap bij Anky thuis ingereden!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:07

gaaf Yentl! maar ik betaal niet, want het zijn niet mijn schapen. onze drie schapen zijn ook gevaarlijk, maar niet heel erg. ze schreeuwen wel veel, kan je daar iets aan doen?

word je wel rijk, die vent heeft er 150. is toch 750 Euro. kan je je paard laten temmen!
Laatst bijgewerkt door merrieveulen op 27-04-07 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:07

trouwens, Flicka wordt ook steeds gevaarlijker, kijk!

Afbeelding

en hier, ze komen op me af, Snatje likt al langs zijn lippen...
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door merrieveulen op 27-04-07 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:08

knip knip stembandjes

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:08

ik kan het schreeuwen verhelpen door de stembanden los te knippen en deze aan de hersenen te verbinden. de schapen gaan dan wel raar lopen, maar door die fase moet je ze even heen slaan!
na deze operatie heb je een kind-en paardvriendelijk schaap in de wei staan.

Janella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:09

Als ik dit zo lees dan vallen jullie woeste paarden best mee!, ik lig nu in het ziekenhuis naast maysie.. ben helemaal in elkaar getrapt en kan niet eens meer typen dus dat doet maysie voor mij.. ik ben bond en blauw en de dokters proberen me voorzichtig te vertellen dat ik verlamd ben en niet eens meer kan lopen, dus dan vallen jullie woeste paarden tog nog best mee?? Jongens is het nou nog niet duidelijk ik heb echt hulp nodig dit is nog mijn enige kans ik heb alle andere paardenfluisteraars er al bij gehad niks hielp dus ik ben van mening dat dit zeker gaat helpen. Mag ik alsje alsje blieft voorpikken? SPOED SPOED SPOED, Maysie zeg jij er eens wat van jij ziet hoe ik eraan toe ben.. :S

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:10

Yentl_ schreef:
ik kan het schreeuwen verhelpen door de stembanden los te knippen en deze aan de hersenen te verbinden. de schapen gaan dan wel raar lopen, maar door die fase moet je ze even heen slaan!

maar dat moet door een prof als jij gedaan worden neem ik aan... wat kost dat? of kan ik het zelf?

@ Janella, wij hebben gewoon geluk. ik heb tot nu toe steeds weg kunnen komen. nadeel is het zware hek dat je nodig hebt bij gevaarlijke paarden, dan kom je minder makkelijk weg.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:11

Maysie schreef:
knip knip stembandjes

ROFL durfde het bijna niet te zeggen met al die dierenliefhebbers, wordt je meteen bestempeld als dieren-mishandelaar

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:11

jaja ze is meer dood dan leven

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:13

merrieveulen schreef:
Yentl_ schreef:

maar dat moet door een prof als jij gedaan worden neem ik aan... wat kost dat? of kan ik het zelf?

@ Janella, wij hebben gewoon geluk. ik heb tot nu toe steeds weg kunnen komen. nadeel is het zware hek dat je nodig hebt bij gevaarlijke paarden, dan kom je minder makkelijk weg.

alleen IK kan dat Ja
ik heb daar speciaal in Oezbekistan voor gestudeerd. het kost 10 euro en dan wil ik wel wat te drinken!
de overlevingskansen zijn 10 %

Janella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:15

Ik ben voor, vraag maysoon maar hoe ik eraan toe ben ...

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:16

meer dan waard Knipoog hahahahaha grapje .. (even voor mensen die langskomen surfen hier we hebben lol en knippen niet serieus Knipoog voordat wij hier aangevallen worden , hihi dan hebben we een mensenfluisteraar nodig )

Janella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:17

Ik ga proberen te slapen jongens, met me verlamde inelkaar geschopte lichaam.. ik blijf het topic volgen misschien is er nog iemand die mij overtreft met zijn of haar verwondingen.. Doei Doei (K)

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:18

de overlevingskansen voor wie?

overigens, hier DE FOTO! toelichting: deze foto maakte mijn zusje op het fatale moment dat Snatje haar aanviel. ze heeft geheugenverlies en paardsdolheid opgelopen, en is haar beide benen en een arm kwijt. ook moest de hele rechterhelft van haar gezicht gereconstrueerd worden.

aanschouw!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door merrieveulen op 27-04-07 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Janella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:18

Maysie ?? Wat ik hier vertel is bloedserieus.. ik weet niet hoe je erbij komt dat we lol hebben, ik kan hier moeilijk om lachen.. hahahaha

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:19

Janella schreef:
Maysie ?? Wat ik hier vertel is bloedserieus.. ik weet niet hoe je erbij komt dat we lol hebben, ik kan hier moeilijk om lachen.. hahahaha

ja ik vond Maysies reactie hier ook nogal ongepast. zeker als je nagaat dat er al vele doden zijn gevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:19

Ik lig ook in het ziekenhuis, een belg heeft op me gestaan, me platgetrapt, en daarna heeft hij met zijn tanden men jas gepakt en mij zo door het land gegooit, daarna zou hij mij opeten, maar gelukkig zag mijn zelfgetemde arabieren-shet-konik-haflinger kruising mij en die heeft me gered, en die heeft me naar het ziekenhuis gebracht.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:20

leuk is dit nou heb ik weer weken nachtmerrie's!!!