Nadya schreef:Pffff, als ik dit soort dingen allemaal lees, ben ik zo ontzettend blij met de band die ik heb met mijn jonge paardje. Die hoop ik deze zomer voorzichtig in te gaan rijden en ik verwacht daar geen enkel probleem mee. Ik heb zo'n klik met mijn lieve Sam en we zijn echt de dikste vriendjes geworden en kennen elkaar supergoed.
Dat had ik met mijn paardje ook, als je er langs staat is het een mak schaapje. Ik had hem al bijna een jaar toen we begonnen zijn met werken. Maar dan blijkt de communicatie als je er op zit toch heel anders te zijn (in mijn geval dus) en kreeg ik het alleen ab-so-luut niet opgelost. Nu gaat het goed, maar het is met rijden wel een heethoofd, snel over de rooie. Maar omdat ie ook mijn vriendje is heb ik hem wel de kans gegeven, ik weet dat hij niet levensgevaarlijk is (zoals ie wel bestempeld werd...)
heel raar
) omdat de tijd er gewoon niet is. Wel zonde van dat beestje. Miss is ze als fokmerrie te verkopen, maar das miss niet handig qua karakter, alhoewel je verteld dat ze aan de hand wel eerlijk is. Of als gezelschapspaard, of iemand die voor een slachtprijs er wel een uitdaging in ziet.