Wandelen jullie ook met je pony paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keukenkast

Re: Wandelen jullie ook met je pony paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:34

Vaak ging ik wandelen als extra beweging voor mezelf, en dan nam ik haar mee Clown
20 minuten een rondje door het buitengebied.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:37

Ik wandel heel vaak.. gewoon voor de 'gezelligheid'.. dan ga ik altijd door het bos.
Soms ga ik heel lang, soms maar een kwartiertje ofzo. Ligt eraan hoeveel tijd ik heb enzo.

Rebecje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:39

Tong uitsteken altijd tijd voor een wandelingetje Knipoog

fjord12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:52

ik wandel heel vaak met mijn paardjes puur omdat ik het leuk vind en olav vind het erg gezellig

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:01

Ja ik wandel best vaak met mijn paarden lekker door het bos ofzo.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:43

Ow, ik wandel heel vaak met mijn paarden. Voor de gezelligheid, goed voor onze conditie. Heerlijk. Lekker samen even uitwaaien Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:57

Ja, nouja; Ik probeer het iig. Er hebben nogal wat akefietjes plaatsgenomen de laatste tijd waardoor het niet even makkelijk gaat; maar ik wandel graag met paard. Heerlijk Lachen

fancyrebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:07

Ik wandel minimaal 2x per week met mijn paardje. Voor ons beide is het leuk en je paard leert om met allerlei situaties om te gaan.
DeeDee draagt alleen een halster. Ik wandel nu al zo'n 2 jaar met haar en doe ook aan schriktraining. Nu kunnen we eigenlijk niks meer bedenken waar ze bang voor is.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:56

ik wandel alleen zomers want in de winterdag zijn allebei mijn paardjes giga druk....

ik wandel dan denk ik zoon 2x met ze allebei en dan meestal een half uur tot een uur ik wandel met ze omdat ik het leuk vind en omdat het een afwisseling is

tussendoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:01

ik wandel alleen als de bak niet te rijden is dan meestal een uurtje. ook stap ik soms uit op de weg met een
beetje lekker weer Haha!

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:02

Ik ga meestal samen met een vriendinnetje dan gaan we door de bossen over de ruiterpaden. Rijd toch geen hond omdat het maar een bosje van 5 a 10 is als je dravend doet. Maarja ik loop niet zo snel en we grazen dan ook even dus ik doe der ruim een uurtje over . Maarja tenzij het ineens slecht weer word dan ga ik afsnijden in het bosje.

unner

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:16

Ik heb mijn paardje sinds hij 7 maanden oud is. En ik wilde hem niet alleen maar wat in de wei of op staal laten staan en alleen af en toe poetsen of zo. Ik wilde toch dat hij al iets zou zien van de wereld en dus zijn we toen maar gaan wandelen. Eerst alleen maar op her erf, maar steeds een stukje verder.
Ik ben nu heeeeeeeeeeel blij dat ik dat met hem gedaan heb, want hij kent alles al en is nergens bang voor. Hij heeft als veulen toen al veel leren kennen en kijkt er nu dus niet meer van op.
Hij is nu bijna 5 maar nog gaan we vaak wandelen. Het is lekker gezellig en weer eens iets anders...

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:19

Ik wandel een paar keer per week met mijn paardje Ja
Ik mag niet alleen rijden dus ga ik maar wandelen Lachen Het is gezellig en ook gewoon leuk Haha! Meestal wandel wel lang dan kan ik zo tijden weg blijven Haha!

beauty05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:14

ik wandel wel eens met onze shet, maar die is erg oud en krijgt anders geen beweging.

_SiimOne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 12:21

Ja ik wel, ik had een verzorgpony daar ging ik vaak mee wandelen. zo leer je vertrouwen te krijgen en je paard beter te leren kennen. maar ik wandelde niet alleen buiten maar ook in de bak.

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:33

bij een vriendin van mij hebben ze 3 shets en een tinker dan gaan er 1 rijden en de andere 3 (we zijn dan met z'n vieren) houden de shets vast.. (wel vaak blaren op m'n handen) hoe lang? 1 uur ongeveer

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:59

Ik ook regelmatig hoor! Lekker een stukje door de wijk, of richting het bos Lachen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:36

Regelmatig, vaak op een mooie zondag middag in het bos. Dan hebben we een stuk of 3 pony's mee vaak.
Nu ik weer een drachtige merrie heb die al fink dik begint te worden wandel ik ook wat meer omdat ze bijna niet meer gereden word. Vaak neem ik mijn jonkie dan ook meteen mee.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:24

Jahoor, soms wel met mijn Shetlander.
Altijd dat longeren is ook zo saai. Knipoog

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:59

Ik wandel bijna dagelijks, ik ken de weg in het bos nog niet zo goed. En dan loop ik er liever doorheen dan erdoor heen rijden. Maar ik vind het ook gewoon wel leuk

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:07

ik wandelde elke dag met mijn verzorgpony!!
als het kon de hele dag. Ik vond het altijd leuk en gezellig en het was goed voor ons bijde, waren we niet zo lui. Ik liep heel wat met haar af! door het dorp, naar andere dorpen, door de bossen, bleef vaak uren weg.
Als ik net bij haar geweest was, en ik moest dan s'avonds de hond uitlaten, hup Gentle halen en weer met haar gaan wandelen.
Vond ze heerlijk!! Ze stond altijd op me te wachten Haha!
Nu.. lui op de bank, niet veel conditie meer, omdat Gentle is verkocht Huilen Verdrietig (Iemand haar gezien?? site: zie onderschrift)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:10

Ja hoor als afwisseling rondje bos van 1,5 uur en als het in de avond is een rondje dorp.

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:48

Ik neem mijn verzorgpony ook wel 's mee op een wandelingetje. Als ik geen zin of geen tijd heb om te rijden bijvoorbeeld.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:12

met onze oude pony Rasta (28) maak ik regelmatig een wandeling, heerlijk om hem beweging te geven en ik vind het nog gezellig ook Haha!

Unique stap ik wel eens aan de hand maar met hem ga ik niet langs de weg , dat is met hem gewoon niet verantwoord.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:15

Op zondag gaat er vaak gewoon een heel groepje van de manege wandelen met wat paarden/pony's. Dan wandel ik vaak lekker mee met m'n verzorgpony. Meestal iets van een uur tot anderhalfuur onderweg Lachen