Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) maar als je je hand al beweegt deinst ie altijd wel weg, omdat ie precies weet wanneer ie fout zit. we hebben er al genoeg aan proberen te doen, maar het is pas 1 x raak geweest.
Daarna heeft ze me nooit meer gebeten
En liet ze alles toe
Maar als de pony het alleen doet om te klieren kan die en tik verwachten
Nessah schreef:Als mijn paard mij bijt, bijt ik dus echt terug. Klinkt misschien raar, maar het werkt wel
Iris82 schreef:Nessah schreef:Als mijn paard mij bijt, bijt ik dus echt terug. Klinkt misschien raar, maar het werkt wel
Totdat ie een keer met zn kop wegschiet en je een tand door je bovenlip hebt...![]()
Ik zou dat niet aandurven hoor!!
Iris82 schreef:Nessah schreef:Als mijn paard mij bijt, bijt ik dus echt terug. Klinkt misschien raar, maar het werkt wel
Totdat ie een keer met zn kop wegschiet en je een tand door je bovenlip hebt...![]()
Ik zou dat niet aandurven hoor!!
..arm paard toch weer:P Narya schreef:Ik verhef ook mijn stem en roep boos haar naam. Dan weet ze meestal wel hoe laat het is. Als ze écht heel stout is zwaai ik met mijn hand naar haar hoofd, dan springt ze een meter achteruit
*
Opzadelen en aansingelen zat heel diep in een negatief vakje, maar nu is het een positieve ervaring voor haar.
)