Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Zeker niet bij mensen die niet weten hoe ze moeten handelen als hij stout is 
Citaat:en ik ken koos al heel wat jaar en ik kan je vertellen dat dat niet zo is
KiWiKo schreef:dat kan gebeuren....... ongelukjes kunnen gebeuren, en je kan niet van een stalhouder verwachten dat hij al het spul elke dag even in de mond kijkt of ze niet toevallig een splinter hebben......
Dancie schreef:voor de 10e keer ik heb hem op weilanden proberen te krijgen maarja lukt niet echt hij ontsnapt overal maakt niet uit wat voor hek schrikdraar zo laag mogelijk. prikkeldraad van de buren gaat hij gewoon tussendoor. dus hij staat nu een paar uur per dag met 3 andere paarden buiten om te racen enzo verder staat hij snachts met een 3 jarige kinderlijke pony binnen.
Er is heus wel 1 omheining waar hij niet doorheen gaat hoor!
dan maar in de opfok
ik bedoelde ook met door de hand dat hij wel zeg maar 'regels' leert (sorry als het wat wazig is) Dancie schreef:daar kwam mijn friese merrie vandaan broodmager haast geen ruimte en een gigantische splinter in der tandvlees
supertinkie schreef:Nee ok als iemand er niet mee weet om te gaan dan is het beter van nietdan maar in de opfok
ik bedoelde ook met door de hand dat hij wel zeg maar 'regels' leert (sorry als het wat wazig is)

Billy schreef:Dancie schreef:daar kwam mijn friese merrie vandaan broodmager haast geen ruimte en een gigantische splinter in der tandvlees
Bullsjit, het dier was wat schraal, zoals een jaarling hoort te zijn. Mijn jaarling is gewoon tte vet...
Maar na de manier waarop jij jouw jaarling weggehaald hebt bij de Ronde, geloof ik nooit dat je daar nog welkom bent.
Trouwens, het bijzondere is dat er 5 jaarlingen bij elkaar stonden, en dat er maar 1 bij was die schraal was, met een glijbaankont, en dat was die van jou.
Misschien toch de bouw van het dier zelf?
Dancie schreef:maar jij zal mij toch altijd proberen te kleineren en met wieneke heb ik een goed gesprek gehad van isabell krijg ik les
dus dat welkom enzo zal wel meevallen met mireille heb ik ook nog contact en de rest van heel de ronde kan mijn rug op
ik sta heerlijk in rhoon lekker dicktbij en bj de maas.
en met de mensen die ik mag van de ronde heb ik nog contact.
.
. Dat is pas flauw