Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

carina schreef:Fijn dat ie nu weer handelbaar is.
Maar wat ik mij toch blijf afvragen... Je zegt dat hij los meeging over de weg en door het bos. Kunnen er geen andere ruiters door het bos rijden? Wat had je gedaan als er een ruiter langs was gekomen met een (hengstige) merrie?
Misschien mogen er geen andere ruiters in het bos komen, maar ja, je mag zoveel niet, en er wordt zoveel niet nageleefd...

daantjuhhh schreef:carina schreef:Fijn dat ie nu weer handelbaar is.
Maar wat ik mij toch blijf afvragen... Je zegt dat hij los meeging over de weg en door het bos. Kunnen er geen andere ruiters door het bos rijden? Wat had je gedaan als er een ruiter langs was gekomen met een (hengstige) merrie?
Misschien mogen er geen andere ruiters in het bos komen, maar ja, je mag zoveel niet, en er wordt zoveel niet nageleefd...
Is een eigenpad!

daantjuhhh schreef:HEt was maandag ochtend heel vroeg met enorme regen op een afgezet stuk eigen bos...
Ik ga der niet vanuit dat er iemand in de buurt is!
En daarbij heeft het weinig zin omdaar te wandelen.
Het is een breed pad die dood loopt...
Je hebt daar ik weet niet hoeveel bos van staats bosbeheer, als er mensen wandelen of buitenritten maken doen ze dat daar niet!

daantjuhhh schreef:In dit geval durf ik dus wel nooit te zeggen!
ze hadden dan langs de personen die daar te wachten stonden gemoeten, dan waren ze echt wel tegen gehouden!
(de weg hadden we afgezet!)
Mensen die stonden te wachten hadden allemaal netjes van die vel gele hesjes aan.

Cassidy schreef:daantjuhhh schreef:In dit geval durf ik dus wel nooit te zeggen!
ze hadden dan langs de personen die daar te wachten stonden gemoeten, dan waren ze echt wel tegen gehouden!
(de weg hadden we afgezet!)
Mensen die stonden te wachten hadden allemaal netjes van die vel gele hesjes aan.
Dus iedere keer dat jij met je paard daar gaat wandelen zetten personen die weg af?
carina schreef:daantjuhhh schreef:HEt was maandag ochtend heel vroeg met enorme regen op een afgezet stuk eigen bos...
Ik ga der niet vanuit dat er iemand in de buurt is!
En daarbij heeft het weinig zin omdaar te wandelen.
Het is een breed pad die dood loopt...
Je hebt daar ik weet niet hoeveel bos van staats bosbeheer, als er mensen wandelen of buitenritten maken doen ze dat daar niet!
Ik vind het super dat het allemaal goed afgelopen is, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het behoorlijk link om een hengst los te laten lopen. De keren dat ik met mn paard in het bos verdwaald ben... Jee, moet er niet aan denken om jou met je hengst los tegen te komen (niet direct persoonlijk bedoeld, maar om jou maar als voorbeeld te nemen). Beetje onverantwoord. Niet zozeer voor jezelf, maar wel voor anderen!