Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
?
). De pony heeft ook wel eens op mijn tenen gestaan en dat voelde niet lekker, maar ja, dat is het risico. Ik speel wel eens met mijn honden en als je daar foto's van zou maken en de heftigste foto's achter elkaar zou zetten zou je ook een verkeerde indruk krijgen. Als je dieren hebt is het noodzakelijk dat je hun lichaamstaal begrijpt, een boek en lessen zijn wat mij betreft handig, maar met alleen dat kom je er niet, elk dier heeft een ander karakter en dezelfde signalen betekenen soms verschillende dingen. Mijn twee honden hebben elkaar op oudere leeftijd leren kennen (de ene was 8 en de andere 9) en die hebben echt wat tijd nodig gehad om elkaar te leren begrijpen. Daarentegen waren mijn eerste hond en de katten heel snel aan elkaar gewend. De katten gedragen zich tegen de ene hond ook anders als tegen de andere hond. Dat wil niet zeggen dat ze elkaar 100% begrijpen natuurlijk, maar ze kunnen elkaar in elk geval aardig goed inschatten. 

Maar hij lokt het zelf ook uit hoor, het liefst vechten ze met zijn 2en uit wie er nou dat laatse stukje brood mag hebben. (dat eigenlijk voor de vogels bestemt was
)

Moest er toch even een keertje van slikken.