natuurlijk zou ik nog wel met de andere bokkers willen discuseren hier over

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mistral schreef:En of je er nou een paar keer op zit met 2,5 maakt nog niet je paard kapot zoals sommige hier suggereren.
Als je zo gaat denken dan kan je er beter met 14 jaar op zitten want dan zijn de paarden op hun top.
Of sterker nog....gewoon helemaal niet erop gaan zitten, want paarden zijn geen last dieren.
Citaat:En helemaal belachelijk vind ik de opmerking dat mensen niet kunnen wachten met erop zitten tot ze vier jaar zijn.
Citaat:mensen die hun paard elk weekend op concoursen meeslepen,die kunnen niet wachten voor die paar pest punten, als je bij die paarden in de ogen kijkt zie je niks....zo leeg zijn ze.
Dat vind ik pas schande!
Cinnepin schreef:ik ben het toch echt met mistral eens.
Cinnepin schreef:ik heb gepmt waarom ik niet met loutjuh in duscussie ga, en dat is persoonlijkga dat hier niet in volle teugen neerzetten, wil je het perse weten doe ik dat in pm
mistral schreef:Wildwings; jouw mening is jouw mening en de mijne de mijne.
Ik ga er een paar keer op met 2,5 jr en jij met 3,5 jr klaar...
En boven aan het topic zie ik niet de vraag staan of 2,5 jr te jong is
Cinnepin schreef:2,5 is inderdaad te vroeg om in te rijden, maar er een keertje erop voor een foto bijvoorbeeld en er dan gelijk weer af is echt niks mis mee hoor
Cinnepin schreef:ik heb gepmt waarom ik niet met loutjuh in duscussie ga, en dat is persoonlijkga dat hier niet in volle teugen neerzetten, wil je het perse weten doe ik dat in pm