lorenzolover schreef:uh tegen wie word dit bedoelt ik neem aan voor de gene die dit topic heeft geopend
Lijkt mij wel he, aangezien de TS in De lier woont en jij niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lorenzolover schreef:uh tegen wie word dit bedoelt ik neem aan voor de gene die dit topic heeft geopend
KiWiKo schreef:
Cayenne schreef:Ik denk dat die pony veel beter af is als ruin, dan kan hij tenminste het land op met zijn soortgenoten. Zeggen dat hij gelukkiger is als hengst is onzin van de bovenste plank. Dat noem ik eerder aan jezelf denken dan aan het paard. Lekker castreren en tussen de andere ponies.
En wat een ontzettende onzin om te zeggen dat je paard slecht in zijn vacht zit als hij gecastreerd wordt
Sommige mensen zouden geen hengst moeten hebbenje bent er duidelijk niet klaar voor. Hoe wil je dat gaan doen als hij straks 3 is? Je kunt hem nu al niet aan.
lorenzolover schreef:
ten eerste in de zon
ten 2e is dan een paard met een dunne vacht een shet heeft meestal een vacht met veel haar
Citaat:met die van mij kan ik ook gewoon met een ander paard in de wei en noem maar op zelf rijden

MoonChloe schreef:Hmm, ik heb zelf een paar jaar 2 shetlanderhengsten verzorgd.
En werkelijk, ze namen heel vaak een loopje met mij! Dat was ook aan mij te wijten, ik was nog jong en heel onervaren. Maar ook hun hormoontjes werkten niet echt mee
Als je zo nodig je eigen paardje (je weet wel, je EIGEN paard!!!) moet verpesten vind ik dat alleen maar heeeeeeel spijtig voor de paardje en absoluut niet voor jou![]()
Sorry maar ik kan echt geen respect voor je opbrengen, je denkt alleen maar aan jezelf.
Noem eens 3 goede redenen waarom je shet hengst moet blijven.
Nou ik ben benieuwd!
lorenzolover schreef:
van mij MOET mijn hengst geen hengst blijven maar het is best zo waarom zou ik het veranderen

Onze fokhengst (Welsh) heeft ook al twee jaar niet gedekt, hij staat momenteel op een manege in een normale box en loopt gewoon mee in de lessen (ook tussen merries!) met kindjes van 7 op zijn rug. Zielig vind ik hem echt niet. 
. Ik zwijg dan weer tactisch, want die van ons zijn momenteel nog steeds niet gecastreerd
. Maar die halen het niet in hun hoofd om op een mens te springen.
*spiekt in je profiel* Volgens mij is iemand afgegaan op die eerste foto waar je hem op zijn schoft krabt. Maar kijk eens in zijn mond: als zijn boven- en onder tanden op elkaar zitten, dan heeft hij een gewoon gebit. Maar hij moet nog wisselen, dus er kan nog van alles gebeuren..
.