Je kunt wel raden, nu moet hij elke water plas hebben.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DieL_Zor schreef:De ‘ho’knop iets te goed erin hebben zitten: Als je onderweg iemand tegenkomt en iets te overdreven ‘hoooi’ roept of iets zegt wat maar een beetje een hoo-klank heeft, gaat pony vol in de ankers
Eentje die voor velen denk ook wel herkenbaar is, is voetjes geven. Heel lief dat paardlief ze al in volgorde optilt, maar die ene keer dat je wilt dat hij ze gewoon even plat laat staan is best ingewikkeld
Tancreda4 schreef:Oh haha nog een. Als ik ga mennen met m'n shet moet ik het erf hek open en dicht doen om weg of terug te komen. Dan laat ik dr los staan, doe het hek en krijgt ze een snoepje. Laatst had ik er geen bij me.... Het koste me echt enorm veel moeite dr van dr plek mee te krijgen, ze wilde echt niet en bleef als bevroren staan. Eerst een kwartje. Daarna lopen.
AnnickT schreef:Mijn hond gooide wel eens per ongeluk een speeltje onder de bank of ergens waar hij er niet bij kon. Dan jankte meneer even om aan te geven dat het speeltje op een ongelukkige plek lag en kwam er een mens om hem het speeltje weer te geven. Wat er in resulteert dat hij het speeltje een keer rondslingert en erbij gaat staan janken als ie wil spelen, ook al ligt het ding voor z'n neus