maitestar23 schreef:Het geeft niks als je 2 stappen vooruit doet en dan weer 1 achteruit.
Tenminste dat probeer ik mezelf ook maar voor te houden, dat het hoort bij het proces.
Maar ik snap dus helemaal wat je bedoelt....
Het is toch onwijs knap dat je er 3 x op hebt gezeten!
Daar ben ik jaloers op hoor, ik rij nu alleen maar met de les 1x in de week.
Dat je op een gegeven moment een hoogtepunt bereikt in je angst ken ik helaas ook. En het zijn meestal prikkels van buiten waar je geen controle over hebt.
Bij mij waren het gister de plassen water in de bak die uiteindelijk de das om deden. Slaat nergens op! Maar op dat moment kan ik daar niet doorheen, letterlijk en figuurlijk.
Ik kan wel zeggen dat je met stil moet staan bij de dingen die goed gingen en dat je op de goede weg bent. Maar ik gok zo dat je dat zelf wel weet maar dat het net zoals bij mij geen ene moer helpt...
12 november ga ik onder hypnose hiervoor. Misschien is dat interessant om eens over na te denken?
Ik ben ook wel blij dat ik er weer drie keer opgezeten heb. Maar als er dus te veel om mij heen gebeurd verstijf ik, sluit ik mij af en kan ik ineens niks meer. Ook de les helpt niet, werkt alleen maar tegen. Bij mij waren t die twee mensen die in de bak reden en niet voorspelbaar waren, de shovel die elke minuut zand ging halen, veel mensen aan de kant en dat deed m uiteindelijk.. Paard reageert daar weer op en vervolgens heb je een wisselwerking. Dan schiet flynn vervolgens weer weg.. Het is jammer..