Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
koos2015 schreef:Yellowbird schreef:Er is alleen op de grond mee gewerkt, volgende week ook weer op de grond en dan eventueel de keer erna onder het zadel
Dan lijkt een medische oorzaak wel wat meer uitgesloten
Yellowbird schreef:Maar dan ben ik weer bang spijt te krijgen. Ik ben zo ver met haar gekomen, hebben samen zo veel lol gehad. En nu faal ik. En zou ik haar verkopen zonder geprobeerd te hebben.
pol1 schreef:Ik vind sowieso dat je eerst medische alles moet hebben uitgesloten voordat je conclusies trekt!
Idifix schreef:h
@ygritte ts gaf wel aan dat het van begin af aan een dominant paard is waar je je mannetje bij moet staan. Ik vind dat geen relatief makkelijk paard dan.
T's moet mss even stil staan terug bij hoe ze op het begin bij paard omging aangezien je blijkbaar toch een goede band had als ik het goed begrijp.
Yellowbird schreef:Als ik wandel is er meestal niks aan de hand totdat t haar niet zint, dan wordt ze nukkig. Achteruit zetten wil ze al helemaal niet dan gaat ze bijten.
marleen_usar schreef:Hoe vaak komt je paard buiten, toen ik op een manege stond met mijn paard had ik hetzelfde probleem. Gelukkig stond hij daar tijdelijk, hij staat nu altijd buiten. En dat gaat erg goed. Nukkig zijn kan ook dat je paard gewoon niet lekker in het vel zit.