Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Billy schreef:Kamferspiritus wordt ook gebruikt bij zogende teven om de melkpakketten te laten slinken.
Billy schreef:Als je aan mijn paard was gekomen had je een probleem gehad...
Billy schreef:Kamferspiritus wordt ook gebruikt bij zogende teven om de melkpakketten te laten slinken. Wel als de pups weg zijn. Dus dat is alvast niet schadelijk voor de huid.
Oude mottenballen hangen naast het halster lijkt me, dus niet tegen de huid aan, dus ook geen probleem.
Als je aan mijn paard was gekomen had je een probleem gehad...
xxxxxx2000 schreef:Je mist het punt. Het gaat er niet om of ik daar zelf mee zou willen lopen, of bij mijn paarden zou doen. Sterker nog, ik vind juist dat de mening van mij, jou of anderen of dit wel of niet goed is, helemaal niet ter zake doet.
Thesserd schreef:Ik begrijp niet dat mensen dit afkeuren. Moraalridder bokt is weer lekker bezig hier. Toch even laten weten hoe fout het wel niet is als je aan iemands paard zit. Als TS de beste man goed kent, al eerder vreemde dingen heeft meegemaakt met hem wat betreft zijn paarden: hoe ze fout behandeld worden, waarom dan niet ingrijpen? Dat is toch totaal niet te vergelijken met een wildvreemde die in de wei iets doet bij een wildvreemd paard van een wildvreemd persoon die hij/zij niet kent?
Hopelijk kan de dierenpolitie iets doen TS!
Brainless schreef:SFC schreef:Wat een gekat hier. Bemoeizuchtig etc.
Zou je niks mogen doen als je het idee hebt dat een paard (geestelijk) mishandeld word, als je denkt dat een paard rondjes loopt om weg te komen van een geur die hem pijn doet?
Goed gehandeld ts, ben benieuwd naar antwoord van de buurman.
Mijn paard heeft tijdelijk een halsrek om gehad (werkt zoals een kap bij een hond/kat), om te voorkomen dat hij zijn wond zou open bijten.
Zo kon hij lekker de wei in en grazen/lopen.
Leuk joh, dat andere dan maar zomaar beslissen dat het zielig is en hem eraf halen......
Zo ook mijn bevangen paardje, mocht eindelijk lekker op het zand buiten en andere vonden het zielig dat zij geen eten had en gingen bakken brood/groenafval bijvoeren.
Toen later werd ook het graasmasker afgehaald want dat was heel zielig, omdat zij daardoor zo weinig kon eten.
Van ellende haar maar achteraf gezet, omdat mensen niks vragen maar gewoon doen.