Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
privace schreef:Even ter inlichting.
Geitje, schaap, ezel,.. ect sluiten we uit vanaf nu.
Het was nog geen definitieve beslissing het was een gedachte![]()
Dus sorry voor de onrust die ik eventueel heb veroorzaakt.
We dachten er uiteindelijk aan om een pony bij te kopen, maar paardje gaat binnen 3 maanden naar manege op stalling (voor eventjes, tot jaarling rijp genoeg is) DUS is het nogal stom om voor 3 maand een pony te kopen. Vinden we nogal erg voor het beestje zelf).
Andere oplossing zou zijn om men jaarling er nu al bij te zetten. Maar ik kan de 'schrik' en de 'schrik' bij mijn ouders nu op de moment moeilijk uit de weg slaan. Dus die oplossing zou nog eventjes moeten wachten![]()
Ik ga men paardje ook ECHHHTT niet verkopen, zullen jullie ook wel snappen hoop ik.ZE is veel te braaf en heeft veel potentieel + het is de opvolger van mijn vorig wedstrijdpaardje.
IK hoop dat jullie mij begrijpen en wat opgelucht zijn nu
IK probeer zo snel mogelijk een oplossing te vinden!
Geryon schreef:Fijn dat je nog reageert en dat je ook gewoon normaal reageert TS!![]()
Ik ben blij dat je begrijpt dat elk ander dier dan een paard geen optie is! Een pony voor 3 maanden kopen is inderdaad geen optie vind ik.
Je paard gaat dus binnen 3 maanden naar de manege. En dan? Wat gaat er daar gebeuren?
En wat bedoel je met het rijp zijn van je jaarling, waarvoor? Om ze samen te zetten?
privace schreef:Geryon schreef:Fijn dat je nog reageert en dat je ook gewoon normaal reageert TS!![]()
Ik ben blij dat je begrijpt dat elk ander dier dan een paard geen optie is! Een pony voor 3 maanden kopen is inderdaad geen optie vind ik.
Je paard gaat dus binnen 3 maanden naar de manege. En dan? Wat gaat er daar gebeuren?
En wat bedoel je met het rijp zijn van je jaarling, waarvoor? Om ze samen te zetten?
Dan zal ze op een weitje staan met een pony.
Ik bedoel oud genoeg, meer ontwikkeldere botjes, en minder kwetsbaar opgesteld.
Cassidy schreef:Een dier gaat geen paardensociale vaardigheden leren van een dwerg eitje.
ZiekieLove schreef:Maar waarom dan wel n geit en geen shet? Zoals al gezegd weinig tot geen verschil in onderhoud + dan heb je iig 2 gelukkige dieren in de wei staan.
Onali schreef:ZiekieLove schreef:Maar waarom dan wel n geit en geen shet? Zoals al gezegd weinig tot geen verschil in onderhoud + dan heb je iig 2 gelukkige dieren in de wei staan.
Ws omdat ze liever een doodgeschopte geit heeft dan een shet.
Sorry TS maar je bent erg egoistisch bezig. Ja in een groep heb je kans op verwondingen, maar de kans dat het zo uit de hand loopt is gewoon erg klein.
privace schreef:Je moet eens enkele reacties teruglezen
privace schreef:lrtj_ Dus volgens jou mishandel ik mijn paard?haha sommige mensen gaan ver in hun fantasie. Ik vind het heel erg dat je iemand beledigt voor een vraag die men stelt. Ik heb heel wat mensenkennis maar dat je zo ver kunt gaan hierin vindt ik er ver over gaan. Bedankt voor het 'compliment'. Ik zal het onthouden, vanaf nu mishandel ik mijn paard