JCDJK schreef:Hoe streng of lief ben jij voor je paardje?
ik ben TÉ lief voor mijn paardje, dit is denk ik het probleem, hij weet dit.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimfeline schreef:Er lijken hier echt twee partijen te ontstaan. Als die partijen nou eens samen hun hersens kraken over een oplossing en niet elkaar in de haren vliegen?
kimfeline schreef:Er lijken hier echt twee partijen te ontstaan. Als die partijen nou eens samen hun hersens kraken over een oplossing en niet elkaar in de haren vliegen?
chelle_dora schreef:kimfeline schreef:Er lijken hier echt twee partijen te ontstaan. Als die partijen nou eens samen hun hersens kraken over een oplossing en niet elkaar in de haren vliegen?
Als de andere partij dan niet met alles zegt dat kan niet dat wil ik niet en kom het zelf maar proberen je valt er toch vanaf, dan valt er inderdaad te praten.
Maar dit zijn, volgens mij, de mogelijkheden op dit moment (alle je vliegt eraf en hij loopt door je heen mogelijkheden zijn hier dus al weggelaten)
Rijden
Longeren
Stapmolen.
Nou kan je dat wel 3x per dag doen, maar lijkt me ook niet beter voor zowel paard als mens. Dus wat voor andere opties kunnen er nog geboden worden? Vrij weinig..
Ik zou zeggen.. Kijk eens of dat ie daadwerkelijk zijn benen breekt in een paddock? Desnoods zet je hem voor een deel af. Die blubber poets je er daarna maar af. Denk je dat de wei niet glad is na 2 dagen regen in de zomer?
esmeerambo schreef:kimfeline schreef:Er lijken hier echt twee partijen te ontstaan. Als die partijen nou eens samen hun hersens kraken over een oplossing en niet elkaar in de haren vliegen?
Dit hele topic is een klein beetje in een discussie gelopen. Wij als bokkers willen graag helpen maar volgens veel bokkers is TS een beetje negatief over onze (misschien wel) opslossingen.
chelle_dora schreef:Hoezo weet je dit al, heeft ie z'n benen al eens gebroken?
Kan je ook verder lezen dan los in een paddock? Wat ik al zei, stukje afzetten? Denk je nou echt dat de wei kurkdroog is als het heeft geregend in de zomer? Breekt ie toch ook z'n benen niet?
Tja, ik kan alleen maar zeggen.. Arm paard.
En JA, ik weet dat paarden explosief kunnen zijn, de mijne was ook raar. Maar die is nu zo heel erg bijgedraaid dat er vandaag zelfs een net 10 jarige op heeft gestapt, gedraafd EN gegaloppeerd. Maar ja, die van mij ziet dan gelukkig iets meer dan alleen stal, stapmolen en rijbak.. En dat zonder slofteugel...