Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan zou ik er als stalhouder helemaal snel klaar mee zijn. SiTer schreef:Tja, dan moeten we nu halverwege het seizoen de hele groep uit elkaar trekken. Dan krijg je twee kleine groepen van 4/5 paarden. Is het dan echt zo erg dat haar paard twee of drie weekjes achter een lint staat? Hij staat niet eens alleen en hij staat sowieso op een stuk wei. Ik krijg ook alleen maar chagrijnige blikken. Als het zo moet dan zoek ik wel een nieuwe plek hoor, ik kom naar stal voor de leuk, voor mijn hobby. Niet om afgekat te worden en een angstige pony te creëren.
djuulsie schreef:TS, je moet je (nog even) niet weg laten pesten door zo'n dame... Zou echt nog een keer naar de staleigenaar gaan.
Wat een rotsituatie. lifaya schreef:wat een lef zeg, je paard trapt en bijt een pony aan gort, is de oorzaak dat de pony opeens heel schichtig is en weet ik veel wat en heeft dit bereikt in een paar dagen tijd en dan nog korting eisen omdat haar paard niet in de weide mag? Zijn de wonden van jouw pony diep of niet? is er een DA te pas gekomen? Dan moet je die kosten maar lekker op haar verhalen