Daarna heeft ze nooit meer durven bijten of happen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

RusselNuwell schreef:funnyhorses schreef:Dat Trudy (onze mini terror-shet) op een middag wéér in de keuken alle hondenbrokken stond op te eten
!!! (lees:hek gesaboteerd en ingebroken!!!)
Dat was de druppel voor die dag..................................en heb ik de keukendeur op slot gedaan!
Ik denk dat dit toch wel alles overtreft
Poiuytrewq schreef:twee jaar terug, toen ze op mijn grote teen stond, lekker erop leunde, eraf gleed en mijn teennagel er zo uit 'trok'. maar goed ik was zelf zo dom om slippers aan te doen.
mijn paard schrok zich een ongeluk, maar mijn god wat deed dat pijn!!
ik heb NOOIT meer slippers aangedaan, zelfs niet als ik haar alleen gedag kwam zeggen in de wei, was overigens ook de eerste keer dat ik haar met slippers uit de wei had gehaald.
mijn ouders hebben die nagel bewaard tussen mijn melktandjes, omdat er zulke lelijke nagellak op zat hahaha...
ze is nooit gemeen geweest naar mij, dus echt heel boos ben ik ook nog nooit geweest.
. Dat doen alsof ie heel lief is
. Een keer is ie op de voet van mn vriendin gestapt en er vandoor gegaan. Was een verzorgshet dus moeder er half stuikelend dr achteraan. Maar wat was ze toen boos
. En o de terugweg was ie heel voorzichtig.
Helaas was dat maar eenmalig

Poiuytrewq schreef:twee jaar terug, toen ze op mijn grote teen stond, lekker erop leunde, eraf gleed en mijn teennagel er zo uit 'trok'. maar goed ik was zelf zo dom om slippers aan te doen.
mijn paard schrok zich een ongeluk, maar mijn god wat deed dat pijn!!
ik heb NOOIT meer slippers aangedaan, zelfs niet als ik haar alleen gedag kwam zeggen in de wei, was overigens ook de eerste keer dat ik haar met slippers uit de wei had gehaald.
mijn ouders hebben die nagel bewaard tussen mijn melktandjes, omdat er zulke lelijke nagellak op zat hahaha...
ze is nooit gemeen geweest naar mij, dus echt heel boos ben ik ook nog nooit geweest.
Straks dondert hij achterover de sloot in met mij op zn rug, nou nee dankjewel. Dan maar even kwaadschiks, veiligheid gaat voor..
Liesje1611 schreef:Toen mijn bijrijdpaard vandaag op buitenrit dusdanig liep te klieren dat hij omhoogkwam, en achteruit begon te lopen, richting de sloot. Op gegeven moment voelde ik zn achterbenen naar beneden 'glijden', bijna in de sloot dus. Hij vloog weer naar voren om vervolgens opnieuw een paar keer omhoog te komen. Heb hem toch een behoorlijke tik en schreeuw gegeven, dit was gewoon echt gevaarlijk en dat soort acties wil ik buiten gewoon echt niet hebben.Straks dondert hij achterover de sloot in met mij op zn rug, nou nee dankjewel. Dan maar even kwaadschiks, veiligheid gaat voor..
Vervolgens was hij weer poeslief natuurlijk, waarna we ons ritje heerlijk hebben vervolgd
Verawieke schreef:Wat je kan doen als je een longeerbak hebt, rondjes laten galloperen (zonder longeerlijn) en door de bak heen jagen. Als hij niet meer springt of bokt, gewoon door laten galloperen ookal is hij bezweet. zodra hij met zijn hoofd begint te zakken en in handgallop over gaat zou hij moeten gaan knabbelen dan ga je stil staan, met de rug naar hem toe. Nu zou hij naar je toe moeten komen en niet meer vervelend oeten doen. Maar het kan soms wel een uur duren als je echt een kreng hebt.