Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annnepannne schreef:Patries90 schreef:
AMEN!
Dus omdat ik de dierenbescherming niet wil bellen krijg ik zulke reacties?
Dit maakt mij echt pissig, ik houd me in maar zeg dan niks en ga weg uit dit topic
Shirley schreef:[/quote]Nou ja zeg ... als er voor elke pony die momenteel een paar weken binnenstaat de dierenbescherming gebeld moet worden, krijgen die het akelig druk, vrees ik !
Ook niet mijn ding, de mijne komen echt wel dagelijks buiten, maar als ik zo hier en daar lees hoe het toegaat op sommige pensionstallen![]()
Annnepannne, waar staat de pony in de buurt ?
Is er geen Bokker die kan helpen misschien ?
annnepannne schreef:vuurneon schreef:Wat voor advies heeft je vader voor je dan?want hij heeft wel de ervaring en de kennis om dit in goede banen te kunnen begeleiden.
Mijn vader heeft gezegd: geen paniek, je kunt het wel, gewoon altijd rustig blijven. Verder heeft ie niet gezegd hoe of wat ik moet doen.

Francis schreef:Dat is echt onzin. Bij goede sedatie en omgang zal het dier veel makkelijker benaderbaar zijn. Dat is niet alleen veiliger maar ook voor het dier prettiger.Sederen zou ik zéker niét doen. Daar breekt deze pony geheid doorheen en dan krijg je door de sedatie een ongeleideprojectiel die alleen nog maar op instinct kan reageren. Stresslevel is bij voorbaat al veel te hoog en dan werkt sedatie alleen maar averechts. Níet doen dus.
annnepannne schreef:vuurneon schreef:Wat voor advies heeft je vader voor je dan?want hij heeft wel de ervaring en de kennis om dit in goede banen te kunnen begeleiden.
Mijn vader heeft gezegd: geen paniek, je kunt het wel, gewoon altijd rustig blijven. Verder heeft ie niet gezegd hoe of wat ik moet doen.
Katja schreef:Francis schreef:Dat is echt onzin. Bij goede sedatie en omgang zal het dier veel makkelijker benaderbaar zijn. Dat is niet alleen veiliger maar ook voor het dier prettiger.Sederen zou ik zéker niét doen. Daar breekt deze pony geheid doorheen en dan krijg je door de sedatie een ongeleideprojectiel die alleen nog maar op instinct kan reageren. Stresslevel is bij voorbaat al veel te hoog en dan werkt sedatie alleen maar averechts. Níet doen dus.