Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Kun je je het dodelijke ongeval van Bokker Xandra nog herinneren? Zij ging bij een handelsstal een nieuw paardje uitproberen. Klinkt heel zweverig, maar ik heb haar gewaarschuwd dat ze vooral een cap moest dragen als ze op die handelsstal een paardje ging uitproberen, en dat ze er vooral niet als eerste op moest stappen. Als je een tijdje op Bokt meedraait, zul je weten hoe dat is afgelopen en anders is er via de zoekfunctie het nodige op te zoeken.
Klinkt vreselijk zweverig wat ik nu zeg, maar dat ongeluk heb ik aan zien komen. En zo zie ik meer dingen, kan het niet verklaren, maar onnodig angst aanjagen zijn mijn waarschuwingen werkelijk niet. Ik probeer het zo veel mogelijk te blocken, maar soms komen er dingen door en die moet ik delen. Doe ermee wat je wilt.

anneliesdj schreef:Dus wat wil je daar dan eigenlijk mee zeggen?

kyrkelover schreef:Heb een maand geprobeerd hem in het gareel te krijgen maar dat gaat bijna niet je moet zoiets voor zijn. En ja met hem werd het gevaarlijk.
[knip]
Dus ik zou toch zowiezo flinke verbetering willen zien in een paar dagen.
Zo niet zou je toch voor je eigen veiligheid moeten kiezen denk ik persoonlijk.
En als hij zo moeilijk doet een hengstenbit of ketting door de mond is niets om je dan voor te schamen. Beer iets harder aanpakken als allemaal ongelukken.
Dat moet je voor zijn, dus inderdaad altijd opletten zodat je op tijd de aandacht weer terug hebt.Cassidy schreef:anneliesdj schreef:Dus wat wil je daar dan eigenlijk mee zeggen?
Daar wil ik mee zeggen dat ik geen waarschuwingen plaats uit pure bangmakerij en dat er wel degelijk een reden zit in de waarschuwingen. Daar wil ik ook mee zeggen dat ik op het moment dat ik hoorde wat er was gebeurt, er ontzettende spijt van had uiteindelijk mijn mond te vroeg te hebben gehouden, want ik had er nog even op in moeten gaan. Ik weet niet of het paard waar toen op proefgereden werd een hengst was, doet er in mijn ogen niet toe. Maar waarschuwingen van mijn kant zijn geen onzin, geen bangmakerij, en beslist niet overdreven.

Was ook echt nog wel een stuk opvoeding nodig.