Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en blij dat ik mijn paardje vandaag weer kon knuffelen. Hij was prima verzorgd hoor, dus ik durfde hem met een gerust hart achter te laten en vandaag reden mijn dochter en vriendinnetje hem. Ging gelukkig prima, was even stabiel als altijd.
) eerste eigen paard.JustLizz schreef:Ik wilde in het begin alleen maar lief doen met mijn paard en heb hem in het begin nooit echt op zijn plek gezet. Zo is hij toen langzaam aan een beetje de leiding over gaan nemen (rond zomer 2011) en in de lente van 2012 ben ik weer de baas geworden.
Ik had hem ondertussen ook iets te veel ruimte gegeven en vind hem zo lief dat ik niet streng wilde zijn
en vertroetelde ook te veel met snoep. ( wel alleen op momenten dat hij iets goeds deed, maar dus wel te veel) Hij kwam inmiddels iets te veel in "mijn ruimte+.
Ik moet strenger zijn. Het helpt dat het van nature geen drammer is. Maar hij is wel degelijk zijn grenzen aan het bekijken....Ik denk dat uiteindelijk ieder paard dat doet. en omdat ik hem zo lief vind heb ik moeite met streng doen.