Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dhani schreef:ik heb dit een keer mee gemaakt met een shet met koliek.
Ik zag hem zo aan de stick liggen. en dacht echt dat hij dood was. hij bleef zo liggen tot ik aan kwam en hem met mijn voet aanraakte. Ik had toen de eigenaar al aan de telefoon om haar te zeggen dat de pony dood was. Later bleek dat hij vette gaskoliek had. En is weken daarna erg zwak geweest.
Dat is mijn ervaring met een pony die zo ligt
Kirrr schreef:Ik geloof nooit dat deze pony gezond is. Ik heb echt geen goed gevoel bij dit filmpje.
Als hij van mij was, vertrok hij vandaag nog naar de kliniek om hem binnenstebuiten te laten keren.
Hij heeft pijn, dat is toch wat ik er in zie.
Ik zie hier niets ontspannen in.
Lijkt inderdaad wel alsof hij enkel pijnloos is als hij plat op zijn rug ligt, maar wrs kan hij die houding niet langer aanhouden, omdat dit niet echt natuurlijk is voor paarden.
Hij is onrustig, durft niet te gaan liggen. Twijfelt om recht te komen.
Doet heel onrustig met zijn staart.
Ik zie een soort 'chronische' pijn of pijn die af en toe opspeelt.
Laat hem aub checken, ik ben er van overtuigd dat de da iets gaat vinden.

HolyPope schreef:Sandraa schreef:En de grote zwarte.....heeft hij altijd van die knikkende beentjes vooruit gestrekt staan?
Nee, dit doet hij alleen omdat hij weet dat tie gefilmd wordt.....
Las net een topic over acteurs en actrices onder de paarden, maar deze van jou wint een oscar! 
HolyPope schreef:Sandraa schreef:En de grote zwarte.....heeft hij altijd van die knikkende beentjes vooruit gestrekt staan?
Nee, dit doet hij alleen omdat hij weet dat tie gefilmd wordt.....