RedPassion schreef:Ik zou je graag eens in het echt willen spreken.Gefrustreerde mannetjes met kleine pikkies.....
Jaloers...?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyHu schreef:Ik ken het overnemen van gevoel wel. Mijn vriendin is bang voor onweer. Als wij met slecht weer gaan paardrijden, en het onweert, gaat mijn vriendin er na een kwartiertje af, want dan is het paard ook bang. Dan ga ik erop, de eerste 10 minuten schrik hij nog, daarna kunnen we zonder schrikreacties rijden. IK vind het heel apart, mooi eigenlijk dat een paard dat kan, dus ik volg dit topic eventjes.
Appelmoes_11 schreef:Ik denk inderdaad dat het er meer mee te maken heeft hoe intensief je relatie met een dier is.
Ik denk wel dat het logisch is dat als je zelf blokkades in je lijf hebt, je dat overbrengt op je paard als je rijdt. Over allergieën oid, dat zou ik niet weten.
.
. Iemand anders in onze straat had namelijk ook zo'n auto en als die rond dezelfde tijd langs reed stond de hond ook altijd al op mijn moeder te wachten
liedje89 schreef:Ik denk echt niet dat een paard jou klachten overneemt. Wat heeft een paard daar nu aan??? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een idee voor pennies. Als je doordat je zelf niet soepel bent ofzo merkt dat je paard dat ook niet is is dat niet dat hij je klachten overneemt. Dan rij je gewoon minder goed. En is eigenlijk alleen aangetoont dat als je slecht rijd dat slecht is voor je paard.
Ik denk trouwens wel dat sommige mensen die veel nadenken over de klachten van hun paard zich dat soort klachten in kunnen beelden.
Gekkie
liedje89 schreef:Diarree kan je niet echt inbeelden natuurlijk, pijn of jeuk wel.
Sommige mensen zijn heel goed in het inbeelden van allerlei klachten. Die hebben alles wat iedereen in een straal van 20km heeft hoor
russel schreef:liedje89 schreef:Diarree kan je niet echt inbeelden natuurlijk, pijn of jeuk wel.
Sommige mensen zijn heel goed in het inbeelden van allerlei klachten. Die hebben alles wat iedereen in een straal van 20km heeft hoor
Marga schreef:Wat zeg je dat goed. Laten we inderdaad met een ''open mind'' dit onderwerp belichten. En niet op de persoon maar op de inhoud ingaan. Om dit voorbeeld maar even te belichten: er zijn dingen waar je 5 jaar geleden zeker van was dat het waar was, die nu niet waar blijken te zijn (voor jou). Dus...... je weet het nooit. Keep an open mind!Het topic gaat weer openen met het dringende verzoek om alleen te reageren als je ook iets zinnigs hebt toe te voegen. Flauwe grappen en off topic berichten zullen vanaf hier verwijderd worden.
Graag met respect naar je medegebruiker en met argumenten op de inhoud reageren en niet op de persoon. Bedankt alvast.
Loetie84 schreef:Jibbel schreef:Mijn merrie en ik zijn 9 van de 10 x altijd tegelijk 'hengstig'. Ik vind het altijd wel grappig dat onze cyclus zo gelijk loopt. Maar dat wijt ik meer aan toeval, dan dat mijn paard mijn menstruatie overneemt.
Dat is misschien nog niet eens zo heel raar hoor... Als vrouwen langere tijd bij elkaar leven, gaat de biologische klok ook synchroniseren en lopen ze vaak in dezelfde cyclus.