gossa4ever schreef:Goos_hoeve schreef:vind het zo'n ontzettend slap excuus om maar te zeggen dat je geen mogelijkheid hebt om het te veranderen!
Als het binnen je stal niet mogelijk is, dan maar een andere stal op zoeken waar het wel mogelijk is.
Welzijn van het paard staat neem ik aan toch voorop?
overigens las ik dat shetjes niet met grote paarden samen kunnen, ook daar zie ik het probleem niet van.
Wij hebben eerder vaak genoeg de shetjes bij de groten in gehad, of het samen kan hangt af van het karakter van het paard en niet van het formaat.
en bedankt. met 2 paarden is het ook niet altijd mogelijk om te verhuizen met je dieren, want waar komen nou ooit tergelijke tijd 2 plekken vrij!? dus zo gemakkelijk is dat niet, en zolang het niet uit de handloopt enz laat ik het lekker zo, want hij probeerd het bij iedereen!
Ik val jou noch iemand anders niet persoonlijk aan.
Echter waar een wil is is een weg. Desnoods huurt men een stukje wei met een eventuele schuilstal kan je je eigen paarden samen houden en breng je niet andermans paard in "gevaar"
Zat op een gegeven moment compleet onder de krassen en schrammen door een niet zo handige ruin. Heb daarna alleen op stallen gestaan waar de groepen gescheiden waren, nog wel 1 keer een dekkend shetje gehad, maar die deed niet meer dan er een beetje tegenaan staan.
nog geen dekkende ruinen meegemaakt bij haar, ze staat ook wel voornamelijk met merries. Maar vind het niet prettig om er een dekkende ruin bij te hebben, de meeste ruinen hebben van die vieze vellen eronder hangen, lijkt me niet erg gezond voor mijn merrie. Ook voor de rug (sommige ruinen gaan echt de hele dag door) en eventuele verwondingen.