Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SaskiaKa schreef:Zoals ik het begrijp heb je allang besloten dat je dit varkentje zelf wel even gaat wassen, ondanks alle tegenargumenten en waarschuwingen. Eerlijk gezegd vind ik je ook niet erg geloofwaardig in je bewering dat je jarenlange ervaring hebt met jonge paarden (ook hengsten), maar goed.
Maar wat mij nog het meeste verbaasd is dat ik in je profiel lees dat je thuis een kind hebt dat op jou rekent en dat jij willens en wetens met een totaal wereldvreemde drie jarige hengst van een of andere boer in een stal aan de gang wil, omdat je daar "verliefd" op bent![]()
Dit is geen spelletje, dit is prioriteiten stellen en inzien dat sommige dingen te hoog gegrepen zijn. Laat hem professioneel beleren en dan heb je er misschien een heel fijn paard aan, maar ga aub niet zelf aanklooien.
Hetzelfde geldt voor professionele hulp, als je maar betaalt, dan is ook dat zo gevonden. Maar daar zal wel het probleem zitten, of niet?Linni_ schreef:Ik vind dat er door velen van jullie een beetje wordt overdreven.. Het gaat hier gewoon om een paard, niet om een monster. En ja, een jonge hengst is oppassen geblazen, maar het is geen koelbloedige moordenaar ofzo...
Linni_ schreef:Ik vind dat er door velen van jullie een beetje wordt overdreven.. Het gaat hier gewoon om een paard, niet om een monster. En ja, een jonge hengst is oppassen geblazen, maar het is geen koelbloedige moordenaar ofzo...
), maar zelfs IK begrijp dat je dit soort paarden aan professionals moet overlaten en niet zelf wat moet gaan aanklungelen met een halstertje in een stal. En 'tuurlijk zorg ik dat ik heel blijf'.. Sorry dat ik het zeg, maar hoe stom kun je zijn. Het is ALTIJD de intetie om heel te blijven (tenzij je suiciale neigingen hebt natuurlijk), maar een ongeluk zie je nooit aankomen. Wees nou gewoon niet zo koppig en eigenwijs en breng dat beessie weg naar een goede stal voor er echt nog dooien gaan vallen.