Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Helena17 schreef:niet aan beginnen... alleen maar problemen .
zijn zoveel jonge paarden te koop alles gaat weer naar binnen nu dus mensen moeten er van af.
en stel je voor dat het paard er niet overheen komt ? raak je het aan de straat stenen niet meer kwijt.
gr helena
tinaaz schreef:Tsjah, dan kun je heel martplaats natuurlijk wel leegkopen.
Ik heb de laatste jaren erg veel pech gehad met de paarden, blessuren, inslapen, dood geboren veulens.
Ik ben nu ook op zoek naar een leuk en gezond jong dier waar ik nog alle kanten mee op kan.
Daarom hoor ik ook graag mensen die ervaringen hebben met een soortgelijke situatie.
Knert schreef:tinaaz schreef:Tsjah, dan kun je heel martplaats natuurlijk wel leegkopen.
Ik heb de laatste jaren erg veel pech gehad met de paarden, blessuren, inslapen, dood geboren veulens.
Ik ben nu ook op zoek naar een leuk en gezond jong dier waar ik nog alle kanten mee op kan.
Daarom hoor ik ook graag mensen die ervaringen hebben met een soortgelijke situatie.
soortgelijk als in dat mijn moeder een merrie had waarbij je niet aan haar uiers en buikstreek erom heen mog komen. IN 1 middag gewoon langzaam aaien van oor tot de grens (waar het niet meer mag) en elke keer klein stukkie verder. Wanneer het goed gaat: beloning. Wanneer het niet goed gaat : stukkie terug en vooral niet negatieve aandacht op geven.
Er moet in 1 middag toch zeker op zijn minst vooruitgang zitten. Zit ie er niet in zal ik er niet voor gaan, vooral nu ik jouwn verhaal lees dat je al zoveel pech hebt. Je wilt een buigproef laten doen. En als dat met teveel dwang moet zit je helemaal met gebakken peren. Dan is er nog een keuze niet te keuren.. Er is zat leuks te koop. En als het gevoel er nu niet is.
En 1 middagje kan er bij die eigenaren toch wel vanaf?
(ben zelf namelijk ook maar klein)