Italiaans trekpaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laaavo

Re: Italiaans trekpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:14

Jullie zijn zo faja...

Zelfs nu jullie snappen dat het paard mischien naar de slacht moet, maken jullie nog grappen???

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:15

Faja?

Ik heb de OP gelezen en daarop gereageerd. Volgens mij is dat ook de kern van het algemeen forumgebruik.
Daarbuiten vind ik dit helemaal NIET geloofwaardig zegmaar. Maar ach, wie ben ik :D
Laatst bijgewerkt door Anne. op 26-08-11 17:17, in het totaal 2 keer bewerkt

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:16

dat van mij is echter geen grap hoor
bespaar de mensen alleen maar geld
tenzij ze van het geld af moeten maar dan geef ik wel even m`n bankrekeniing nr door

komopzeg dit word toch niet serieus genomen..

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:18

Ja, faja... Wat is er mee??
Ik vind het niet aardig als je over een onderwerp waar de TS zich zorgen over maakt, dat jij uitgebreid gaat melden dat je het wel heeel grappig vind :(
(Je bent trwwns niet de enige hor)

@caboclo..
Ik denk eigenlijk dat de TS wel hoopte op serieuze reacties..

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:21

Wat is faja? Ik denk dat ze dat bedoelde met 'faja?'

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:22

Ok, jongens...
Faja is gewoon niet goed/niet leuk/onaardig...

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:22

dan had de ts het wat duidelijker moeten neer zetten..
en ik ga er ook serieus op in.
als haar vader het paard helemaal daar naar toe wilt brengen voor een biefstuk
dan zal ik igg toch voor een slager gaan wat dichter bij in de buurt..

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:24

Volgensmij schreef ze dit alleen om te vertellen dat hij mischien naar de slacht moet, en ging het niet perse om de locatie...
Maar ik kan er ook naast zitten...

Het zou op dit moment wel handig zijn als ze weereens online was..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:28

Off haar vader maakt een grapje. Het is immers een ITALIAANS trekpaard ;) Offf de TS maakt gewoon een grapje, want het lijkt mij persoonlijk ontzettend sterk dat een paard constant naar het zuiden staat gericht..

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:28

idd maar denk dat ts zelf wel in ziet dat ze het beter anders had kunnen doen.

als je er echt zo mee in je maag zit dan typ je het toch niet zo op bokt?!
zie regelmatig van dit topic`s voorbij komen maar dan wel met reacties dat ze er echt mee in hun maag zitten, dit komt een beetje te leuk over en zzeker voor de dood van een 4 voeter.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:32

TS-met toepasselijke naam- heeft het over een paard wat de hele tijd naar het zuiden kijkt en schrijft in haar titel Italiaans trekpaard(alleen al de titel lokt het gewoon uit). Hoe serieus wil je dit nemen? Kan me echt met geen mogelijkheid inbeelden dat iemand die zich serieus zorgen maakt over haar paard, dit op zo'n wijze zou typen, je weet zelf toch ook dat niemand hier oud paard moet naar de slacht uithaalt?

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:33

Ja, ik snap dat in 1e instantie wel, vind het alleen jammer dat mensen er zoveel grapjes over moeten maken. Doe het dan desnoods in een PB,weetje...

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:37

Kwanyin schreef:
TS-met toepasselijke naam- heeft het over een paard wat de hele tijd naar het zuiden kijkt en schrijft in haar titel Italiaans trekpaard(alleen al de titel lokt het gewoon uit). Hoe serieus wil je dit nemen? Kan me echt met geen mogelijkheid inbeelden dat iemand die zich serieus zorgen maakt over haar paard, dit op zo'n wijze zou typen, je weet zelf toch ook dat niemand hier oud paard moet naar de slacht uithaalt?

Maar er zijn wel degelijk italiaanse trekpaarden :+

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:40

Ja, tuurlijk. Maar als jouw belgische trekpaard naar het zuiden kijkt.. hmm.. Precies dezelfde situatie. :P Daar heb ik nou nog nooit topics over gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:42

Ehm, juist ja.
TS iets meer info?

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:45

Anne. schreef:
Ja, tuurlijk. Maar als jouw belgische trekpaard naar het zuiden kijkt.. hmm.. Precies dezelfde situatie. :P Daar heb ik nou nog nooit topics over gelezen.

Bij mijn trekpaarden kijkt te kont naar waar de regen vandaan komt.. maar dat komt wel bij meerdere rassen voor..

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:45

:(:) !

Ik zal je paard opsluiten op stal :j ! Kan hij ook niet weglopen :)

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:46

izzy1985 schreef:
Bij mijn trekpaarden kijkt te kont naar waar de regen vandaan komt.. maar dat komt wel bij meerdere rassen voor..

Heey, dat is wel slim..
Doen idd bijna alle paarden, mischien komt bij de TS gewoon vaak e wind uit 1 richting.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:47

Dat doen alle paarden ja. Maar jouw Belg kijkt niet verlangend naar het zuiden omdat hij terug wil naar zijn geliefde België? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:55

Mijn pony kijkt alleen maar naar het gras onder dr voeten..

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:56

Die van mij kijkt naar daar waar het meeste eten vandaan komt... Of naar zn uitsloverige buurman :') Wil ie dan zelf hooi worden? Of uitslover (gezien de manier van lopen van buurman heb ik daar geen moeite mee :+ ) :?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:08

*proest* Ik sta ook voor een heel lastige keuze TS :j

Ik kan niet kiezen of ik de reacties van Laaf (laaf :') ) of die van de andere bokkers grappiger vindt :')

Ik ben wel benieuwd of dit nou serieus is of niet? Ik ben best wel makkelijk voor de gek te houden namelijk. Als het wel serieus is dan is dit mijn antwoord:

TS paarden zijn geen ganzen, brengen dus niet de winter door in warme landen ofzo. Ze staat met haar kont richting de wind/regen of kijkt naar iets wat ze interessant vindt. Bij ons kijken ze vaak naar het overliggende weiland omdat daar veel reeën lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:27

Bailey_4ever schreef:
*proest* Ik sta ook voor een heel lastige keuze TS :j

Ik kan niet kiezen of ik de reacties van Laaf (laaf :') ) of die van de andere bokkers grappiger vindt :')

Ik ben wel benieuwd of dit nou serieus is of niet? Ik ben best wel makkelijk voor de gek te houden namelijk. Als het wel serieus is dan is dit mijn antwoord:

TS paarden zijn geen ganzen, brengen dus niet de winter door in warme landen ofzo. Ze staat met haar kont richting de wind/regen of kijkt naar iets wat ze interessant vindt. Bij ons kijken ze vaak naar het overliggende weiland omdat daar veel reeën lopen.

Verklaard waarom [naam] zoveel met haar neus in de voerbak staat :Y)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:50

Raap me op. Sorry, maar net als de meesten vinden in dit topic komt de TS niet echt serieus over. Neem aan, dat als je 20 bent je wel een duidelijkere tekst kan schrijven dat dit. Naast het feit dat ze een van internet geplukte foto (tenminste, als ik het goed heb gelezen in het topic) als onderschrift heeft, net op bokt zit en haar boktnaam nogal fantasievol is geloof ik er geen snars van dat dit serieus is.

Mocht het allemaal waar zijn, wil ik de TS graag nog als tip meegeven om in het vervolg wat langer na te denken over het plaatsen van een topic. :')

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 19:01

_O- , sorry, :') Het lijkt me sterk dat een paard weet waar Italie ligt := := Ligt gewoon aan de wind of regen ;)
om een beetje serieus over te komen, wat is eigelijk niet ben :=