Probleem paard gekocht.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 23:04

Nixxs schreef:
Nixxs schreef:
TS, ik denk dat het om dit paard gaat, klopt dat ??

http://dieren.tweedehands.net/paarden/m ... errie.html

???

Inderdaad en hij doet zich voor als particulier,ik vermoedt dat het een handelaar is.
Omdat hij zo te zien meerdere paarden heeft,en die plek zijn wij niet geweest.Het paard stond in een weide,meer ook niet.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:26

Ik mag toch hopen dat je toch nog wat respect in je giegel hebt. Het paard doet bij jou vreemd, hierin ga ik met de anderen mee die aangeven dat het dier moet wennen aan de nieuwe omgeving.
Als ik jou zo hoor dat je helemaal niets maar dan ook niets met dat paard hebt, waarom zou hij dan gezellig met je meelopen en zich veilig voelen? Hij voelt jouw afkeer naar hem ook zeker.
WB onder het zadel............iemand heeft het geprobeerd en paard werd explosief. Hoe lang is ie niet bereden? Het dier is 20 en dus een lang leven gehad. Als ie vals was zou ze niet zo oud zijn geworden, maar dat is maar een gedachte. Maar omdat jij er niet goed mee om kan gaan en hem geen eerlijk kans wilt geven moet ie maar naar de slacht?
Alle tips die worden gegeven sla je in de wind. Dat het bij jou kan liggen is niet bespreekbaar.
Wie is er slachtoffer hier.......juist het paard. Gadver, wat een mensen zijn er toch in de wereld. Je lijkt wel een verwend meisje van 16 die loopt te stampen omdat ze haar zin niet krijgt. Sorry voor mijn reactie, maar ik wordt soms zo boos om hoe er met paarden wordt omgegaan en de onwetendheid van mensen......bah.
Ik hoop dat je alsnog een eerlijke en volwassen keuze maakt.

Faruba

Re: Probleem paard gekocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:36

En wat ik me afvraag,was diegene die de merrie vanavond geprobeert heeft wel capabel genoeg om een lastige merrie te berijden?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:53

Als je het toch een k*t paard vindt en je haar niet terug kan brengen is het dan niet een idee om haar weg te geven aan iemand die ervaring heeft met dit soort paarden en haar een fijn levenseinde kan bieden? Een beetje respect heeft ze toch wel verdient..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:54

quintusgl schreef:
Ik mag toch hopen dat je toch nog wat respect in je giegel hebt. Het paard doet bij jou vreemd, hierin ga ik met de anderen mee die aangeven dat het dier moet wennen aan de nieuwe omgeving.
Als ik jou zo hoor dat je helemaal niets maar dan ook niets met dat paard hebt, waarom zou hij dan gezellig met je meelopen en zich veilig voelen? Hij voelt jouw afkeer naar hem ook zeker.
WB onder het zadel............iemand heeft het geprobeerd en paard werd explosief. Hoe lang is ie niet bereden? Het dier is 20 en dus een lang leven gehad. Als ie vals was zou ze niet zo oud zijn geworden, maar dat is maar een gedachte. Maar omdat jij er niet goed mee om kan gaan en hem geen eerlijk kans wilt geven moet ie maar naar de slacht?
Alle tips die worden gegeven sla je in de wind. Dat het bij jou kan liggen is niet bespreekbaar.
Wie is er slachtoffer hier.......juist het paard. Gadver, wat een mensen zijn er toch in de wereld. Je lijkt wel een verwend meisje van 16 die loopt te stampen omdat ze haar zin niet krijgt. Sorry voor mijn reactie, maar ik wordt soms zo boos om hoe er met paarden wordt omgegaan en de onwetendheid van mensen......bah.
Ik hoop dat je alsnog een eerlijke en volwassen keuze maakt.

Helemaal mee eens!
Ik vind het een rare aktie van ts om op zo'n manier een paard te kopen.Dat geeft al meteen een groot teken van onkunde en WEER moet een dier het dan met de dood bekopen.
Ik kots echt van zulke "ruiters"!Sorry maar zo is het. :(

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 00:14

Jeetje het wordt hier steeds erger.
Waar zit in hemelsnaam jouw verstand. Je koopt een paard wat je zo de trailer in gooit en mee neemt zonder ook maar verder te kijken. Achteraf kom je klagen. Hallo dat is je eigen schuld je moet verder kijken dan je neus lang is. Ik heb echt medelijden dat jij dat paard gekocht hebt. Zonde voor het dier. Je wil niet eens verder denken dat het paard nog maar net bij jouw staat. Laat staan het ook nog een medisch te onderzoeken nee het is gewoon een rotpaard. Lekker simpel zeg.
Als jij je verstand gebruikt had was het niet eens gebeurt. En waarom zou de eigenaar het dier moeten komen halen? Jij hebt hem gekocht en nu wil je er weer vanaf. Breng hem dan op z'n minst zelf weg.
Sorry maar ik walg gewoon van je manier van handelen en dat je alles op de verkoper wil schuiven. Jij hebt hem gewoon gekocht en hem gewoon laten brengen zonder maar iets verder te kijken.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-11 08:21

Tigra_ schreef:
Waar zit in hemelsnaam jouw verstand. Je koopt een paard wat je zo de trailer in gooit en mee neemt zonder ook maar verder te kijken. Achteraf kom je klagen. Hallo dat is je eigen schuld je moet verder kijken dan je neus lang is. Ik heb echt medelijden dat jij dat paard gekocht hebt. Zonde voor het dier. Je wil niet eens verder denken dat het paard nog maar net bij jouw staat. Laat staan het ook nog een medisch te onderzoeken nee het is gewoon een rotpaard. Lekker simpel zeg.
Als jij je verstand gebruikt had was het niet eens gebeurt. En waarom zou de eigenaar het dier moeten komen halen? Jij hebt hem gekocht en nu wil je er weer vanaf. Breng hem dan op z'n minst zelf weg.
Sorry maar ik walg gewoon van je manier van handelen en dat je alles op de verkoper wil schuiven. Jij hebt hem gewoon gekocht en hem gewoon laten brengen zonder maar iets verder te kijken.

Dat zeggen jullie nu wel en de ruiter kan er echt super goed rijden, ik ga het niet voor niks weggeven aangezien dat beest me 500 euro heeft gekost.
en nog steeds geen reactie van verkoper,ik zal hem nog een keer mailen,en zo niet geen reactie,gaat het beest de verkoop weer in,en zullen er juridische stappen worden onder nomen,en als jullie dat meisje te onkundig vinden dat er op reed,nodig ik de belangstellende van harte uit om zelf eens op het paard te stappen,en wat betreft die verkoper,die heeft over het paard gelogen,en het stamboek papier achter gehouden,en hij moet het maar komen halen.
Eerst geld en dan komen halen.
Zo niet wordt het gewoon een zaak zo makkelijk is dat,en half bok moet iemand niet van het forum.
Omdat zij ook weleens een rechtszaak had over een paard, is dat dan zo uniek.
en waarom zou ik in godsnaam zon paard houden,hij wilde het dier terug dan moet hij zijn woord maar nakomen.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:33

haffie83 schreef:
bigone schreef:
Ts, je bent 28, hebt je als een penny van 10 een paard in de maag laten splitsen en bent het hier alleen eens met mensen die het met jou eens zijn. Wie was erbij toen je zo onbezonnen dit paard kocht, je zegt ervaring te hebben maar probeert een als mak recreatiepaard aangeboden dier niet eens zelf uit en nu wil je van ons oplossingen? Breng het paard terug of haal er iemand met paardenverstand bij of breng haar naar de slacht, dat zijn de drie mogelijkheden die je hebt. Oja, je kunt haar ook nog gratis weggeven want gezien de hoeveelheid verstand die jij van paarden hebt ga je het toch hopelijk niet in je hoofd halen om er maar een veulen uit te fokken wat je vervolgens zelf gaat "opvoeden"!
Iemand vermelde hier dat het paard echt geen 20 was geworden als het zo'n probleempaard was en daar ben ik het mee eens, wel kan het dier lichamelijke ( pijnlijke) problemen hebben waarom het zo reageerd maar ja, dat zul je vast niet uit gaan zoeken.

Nou er is iemand bij geweest vanavond en die heeft het paard geprobeerd,en werd er drie keer zo wat bijna afgegooid,en wat betreft dat paard het is altijd een fokmerrie geweest,en hij heeft het papier expres achtergehouden,nou pech voor hem,hij heeft niks meer van zich laten horen,ik geef hem tot maandag zo niet went ik me tot mijn advocaat,het paard valt niet te berijden,en de foto die er bij stond is ergens anders genomen,dan waar wij waren.
We denken erover om het paard weg te doen naar de slacht als de eigenaar niet meer komt op dagen.
Omdat we niet willen dat er iemand anders zijn nek ermee breekt.

Dat was dan echt iemand die er verstand van heeft! :n :n
Als een paard al zo over de rooie is, dan ga je er niet op zitten, maar ga je eerst eens longeren en kijken of je een beetje vertrouwen kan winnen!!
En omdat jij zo dom bent geweest om dit paard zo goed als ongezien te kopen, moet dat arme dier het bekopen met zijn leven?? Niemand kan hem rijden?? Nee jij kan niet met het paard overweg, gun dat dier dan in elk geval nog een kans.
Het is dat ik geen geld heb anders kon je haar brengen!
Ongelovelijk dit!! Alleen al hoe respectloos je over het paard praat zet mijn haren overeind!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:36

mijn haren gaan ook enigzins overeind staan...'beest'...'rotpaard'
TS hou je wel van paarden?Kijk eens in de ziel van dit paard...als je dat kunt.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:39

Je doet overkomen alsof je duizenden euro's hebt uitgegeven om het paard te kunnen kopen. Wat mag je
voor 500 euro verwachten? Je geeft de verkoper nu van alles de schuld, maar kijk eens naar de foto van
de advertentie. Daar zie ik écht geen onhandelbare merrie, het dier lijkt er zelfs plezier in te hebben. Het
heeft er alle schijn van dat het paard gewoon moeite heeft met wennen aan een nieuwe omgeving. Heeft
ze überhaupt wel de tijd gehad om goed te acclimatiseren? Of ben je er meteen op gesprongen?

Het lijkt me toch wel dat een paard van 20 haar wilde jaren achter zich heeft liggen, dus er zal best een
reden zijn waarom ze zo doet. Als ik jouw reacties hier in het topic zo lees, baal je ontzettend van je
'miskoop', en denk je dat zo'n dier dat niet merkt? Ik denk dat ik met een baasje zoals jij ook in protest zou
gaan, het spijt me vreselijk.

Om over het feit dat je er een zaak van wilt maken nog helemaal niet te spreken. Ik krijg bijna het idee dat
je het erom doet. Je slaat alle adviezen in de wind, en volgt helemaal je eigen plan. Ik denk dat je alleen
maar 'Ja-knikkers' had verwacht toen je dit topic opende, en dat dit je enorm is tegen gevallen. Misschien
gaan je ogen nog wel open, en zie je in dat dit niet de manier is om met een paard om te gaan :).

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:41

Ik zit echt met verbazing dit topic te lezen.......een paard kopen en zo in de trailer kwakken zonder er iets van gezien te hebben en het dan raar vinden dat het niet werkt? en nog zeuren ook? jeetje mina dat is toch niet te geloven....Netúúrlijk zegt de eigenaar dat ze braaf is!! die wil haar verkopen.....en ik het snap ook als hij haar niet terug wil; dat is dat je eigen fout hoor. Ik heb medelijden met het dier.....om zo op je oude dag bij iemand terecht te komen die de moeite nog niet doet je te leren kennen en een band op te bouwen. Gek he dat je familie je het zelf uit laat zoeken. Ik hoop van harte dat je een beslissing neemt die het arme dier recht doet en niet alleen egoïstisch naar jezelf en je centen kijkt......

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:43

In Nederland geldt een termijn van het vinden van verborgen gebreken. Dan kan je het dier zondermeer terugbrengen naar de vorige eigenaar en je geld terugvorderen. Ik zou eens informeren bij ene rechtbijstand. Dit paard mag je terugbrengen. Maar ja voor 500 euro zou ik een slager gaan overwegen. Hard, maar waar.
Dit is geen dominantiekwestie meer. Volgens mij is dit duidelijk een verborgen gebrek.

D00R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:44

Haffie, je mag het paard terug brengen. De verkoper is niet verplicht het paard te komen halen.
Een advocaat kan hier op dit moment niet zoveel mee, als jij niet de procedure die erbij hoort volgt.
Het is nog maar de vraag of je een poot hebt om op te staan, aangezien je zelf niet hebt voldaan aan de verplichtingen die jij hebt bij aankoop.

Verder zegt het mij niet zoveel dat iemand die is komen rijden er ook niets mee kon.
Blijkbaar heeft het paard zich wel (al dan niet op een nette manier) het weiland uit laten halen en laten zadelen.
Maar met de problemen die je beschreef in je openingspost erbij genomen, is het niet zo vreemd dat het paard niet doet wat je graag zou willen dat ze deed.

Hoe dan ook voldoet het paard niet aan je verwachtingen. Dat is zeer vervelend en het lijkt me daarom prettig voor het paard als ze inderdaad zo snel mogelijk een nieuw baasje krijgt. Misschien zelfs wel gewoon teruggaat naar haar vorige eigenaar. Dat laatste was dus ook mogelijk, maar misschien ligt de actie daarin aan jouw kant (wat een vrij normale gang van zaken is): paard opladen en terug brengen.
Dat jij het rotpaard vindt, wil niet zeggen dat het dat ook ís. Het paard kan niet denken zoals een mens en zal dus een zeer reële reden hebben om te doen wat ze doet (pijn, bang, onveilig, wennen). Het kan hooguit zijn dat je belazerd bent door de verkopende partij of dat jij niet genoeg kennis hebt om met een paard dat wat moeilijker is dan je gewend bent om te gaan. Maar noem het paard alsjeblieft geen rotpaard.

Ik hoop dat je misschien iemand hier op het forum vindt, die dit paardje kan bieden wat ze nodig heeft.
Idee om hier een advertentie te plaatsen?
Laatst bijgewerkt door D00R op 09-07-11 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

D00R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:45

idefix4 schreef:
In Nederland geldt een termijn van het vinden van verborgen gebreken. Dan kan je het dier zondermeer terugbrengen naar de vorige eigenaar en je geld terugvorderen. Ik zou eens informeren bij ene rechtbijstand.

Het is maar de vraag of er sprake is van verborgen gebreken, aangezien de koper (haffie) niet heeft voldaan aan haar verplichtingen bij aankoop.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:46

idefix4 schreef:
In Nederland geldt een termijn van het vinden van verborgen gebreken. Dan kan je het dier zondermeer terugbrengen naar de vorige eigenaar en je geld terugvorderen. Ik zou eens informeren bij ene rechtbijstand. Dit paard mag je terugbrengen. Maar ja voor 500 euro zou ik een slager gaan overwegen. Hard, maar waar.
Dit is geen dominantiekwestie meer. Volgens mij is dit duidelijk een verborgen gebrek.

knappe uitspraak zonder het paard ooit te hebben gezien of bewegende beelden....misschien hebben de mensen die met het paard omgaan wel een gebrek?

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:55

Heb ook zo mijn vraagtekens bij die persoon die er op heeft gereden. Als de merrie al zo over de rooie was ga je er niet op zitten. Dan eerst aan de longe om haar vetrouwen te winnen. En dat lukt heus niet in 1 keer.

Heb hier ook een merrie van 13 jaar staan die niet het weiland uit wilde in begin. Ze stond er weer sneller in dan we konden kijken. Heb toen gewoon mijn haf ook maar mee genomen op stal. Hoofdstel in doen ging niet alleen want ze raakte toen ook helemaal in paniek. Na 3 weken kan mijn dochter van 13 haar zelf uit het land halen zonder dat er een andere paard mee moet. Ze kan hem zelf opzadelen. Geduld en weten wat je doet en moet doen zijn hier volgens mij de oplossing.

Het is dat ik het geld er niet voor heb om nog een paard te onderhouden anders had ik gezegt breng haar maar.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:57

Al eens bedacht dat het dier misschien al maanden niet gereden is geweest en misschien eerst eens rustig aan de longe haar oude spieren weer had moeten terugkrijgen voor er een zadel opgeknoopt wordt en er een ruiter op klimt? Ik vindt het volkomen logisch dat ze uit haar plaat gegaan is. Ik vindt het erg respectloos hoe er met dit dier omgegaan wordt.

Daarnaast heb je als koper onderzoeksplicht en sta je helemaal niet sterk, en het hele verhaal staat op internet dus is duidelijk aan te tonen dat je haar zo meegenomen hebt. In dit geval is verkocht eigenlijk gewoon verkocht. Een rechter zal hier niet meegaan in verborgen gebrek, lijkt me erg onwaarschijnlijk, w2ant zoals jij dit paard hebt gekocht, is ALLES over het paard verborgen geweest omdat je haar zo ingeladen hebt. Geen keuring, geen kennismaking, niks en toch zo meenemen.

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 08:57

Verborgen gebreken zijn voornamelijk lichamelijke gebreken die niet gemeld zijn zoals zomereczeem, artrose, luchtzuigen ed. En niet het niet om kunnen gaan met een paard door de nieuwe eigenaar. Het dier is 20 jaar oud; als het echt zo'n vreselijk monster is zoals de TS beschrijft had ze de 20 niet gehaald.....en blijkbaar kunnen andere mensen er wél mee rijden. Dus een verborgen gebrek lijkt me stug. Maar als je haar zó gekocht hebt zonder een klinische keuring op woord van de eigenaar heb je vrees ik geen poot om op te staan. Het is soms al moeilijk als je wél aan alle voorwaarden hebt voldaan een paard terug te brengen. Bewijs maar eens dat ze toen ze vóór je haar kocht dat gedrag ook vertoonde; dat kun je niet omdat je niet de moeite hebt genomen haar te proberen. Je laat je toch niet met een kluitje in het riet sturen door iemand die zegt dat det niet nodig is? Dan zeg je dat dat wél nodig is en dat hij anders zijn knol maar weer in zijn wei moet zetten!!!! Als iemand op die manier aan mij een paard probeerde te verkopen kon hij de boom in. En waarom eb je in hemelsnaam niet meteen haar papieren erbij geeist? zonder papieren geef je toch geen geld????? Ik raad je met klem aan de volgende keer als je een paard gaat kopen ( al zou ik daar als ik jou was eens ernstig over nadenken) iemand mee te nemen die wél weet hoe het werkt.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:00

Echt hè, sommige mensen verdiepen zich meer in de aankoop van een pakje boter dan de aanschaf van een paard. Dan ben je toch wel een behoorlijke pinda in mijn ogen hoor.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:01

Godgodgod, sorry maar wat een respect heb jij naar je paard toe zeg. Wat een pech voor dat paardje dat jij haar meegenomen hebt.
Je kan toch wel voor jezelf op komen, als die man je een paard in de handen duwt zonder dat je het paard goed geprobeerd hebt, hier begin je ook gelijk te schreeuwen, had je tegen die man moeten doen. Ga je wel goed om met je andere paard of is dat ook een k*t beest als ze iets verkeerds doet.

Als iets je niet bevalt begin je gelijk te schreeuwen, er wordt alleen gevraagd en geïnformeerd of degene ervaring genoeg
heeft. Dan kan je toch normaal reageren zeg!? Mensen proberen je alleen maar helpen. Ga je haar nu naar de slacht doen, of de verkoop in? Je spreekt in je laatste berichten over verkoop en juridische stappen.. Goodluck, jij bent net zo goed in gebreke gebleven daar je onderzoeksplicht heb! Wellicht voor een symbolisch bedrag als weide paard? Naar iemand met respect en ervaring.

Succes en ik duim voor het paard.

Dat zeggen jullie nu wel en de ruiter kan er echt super goed rijden, ik ga het niet voor niks weggeven aangezien dat beest me 500 euro heeft gekost.
en nog steeds geen reactie van verkoper,ik zal hem nog een keer mailen,en zo niet geen reactie,gaat het beest de verkoop weer in,en zullen er juridische stappen worden onder nomen,en als jullie dat meisje te onkundig vinden dat er op reed,nodig ik de belangstellende van harte uit om zelf eens op het paard te stappen,en wat betreft die verkoper,die heeft over het paard gelogen,en het stamboek papier achter gehouden,en hij moet het maar komen halen.
Zo niet wordt het gewoon een zaak zo makkelijk is dat,en half bok moet iemand niet van het forum.
en waarom zou ik in godsnaam zon paard houden,hij wilde het dier terug dan moet hij zijn woord maar nakomen.[/quote]

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:05

Arm paard. Breng haar alsjeblieft snel terug naar de oude eigenaar. Jij weet duidelijk niet waar je mee bezig bent.

En ga dan alsjeblieft niet lopen miepen om geld want waarschijnlijk heb jij aan dat paard meer kapotgemaakt dan die €500,-.

Al gok ik dat jij alleen je eigen verhaaltje gelooft. Want jij hebt wel een cursus paardenverzorgen gedaan natuurlijk.

nutella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:10

Zucht......

Ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die op deze wijze een paard aanschaffen en op zo'n respectloze manier met zo'n dier omgaan.

En wat verwacht je dan voor reacties? Heb er geen woorden voor....

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:10

haffie83 schreef:
Tigra_ schreef:

en waarom zou ik in godsnaam zon paard houden,hij wilde het dier terug dan moet hij zijn woord maar nakomen.

Ik begin me steeds meer af te vragen hoe het met jouw verstandelijke vermogens zit, sorry maar volgens mij gaat er iets niet helemaal zoals het hoort daarboven...
Als jij het paard terug brengt, ben je van alles af, hoeveel moeite is dat??? Als ze de verkoop in gaat waar jij zo leuk mee loopt te dreigen en blazen, moet je ten eerste maar zien dat je haar kwijtraakt
gezien haar leeftijd en gedrag op dit moment(!). Daarbij kost ze jou iedere dag dat je haar niet terug brengt geld. Zo simpel is dat!
Als de merrie jarenlang fokmerrie is geweest is ze misschien helemaal niet veel gewend, ze is op leeftijd, brengt voor de oude eigenaar geen geld meer in het laatje want verder fokken is over. Dus
wil hij ervan af, en ben jij zo dom geweest om niet verder te kijken dan je neus lang is. En daar is het dier de dupe van.
Overigens, gezien de afstammeling die leuk is, hoeft ze met 20 jaar haar wilde haren niet kwijt te zijn. Mijn eigen Holsteins gefokte merrie van 19 is nog zo fanatiek als wat, haar moeder die internationaal
gesprongen had, was op haar 22e nog zo dat een bijrijdster ermee stopte omdat ze haar niet kon houden met rijden....Wel super lieve dieren overigens maar veel bloed. Dus die leeftijd zegt mij niet zoveel.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:31

jeetje, ik lees dit topic even vluchtig door en zie slacht, weg geven, verkopen, 500 euro betaald, rotbeest,k*tpaard....... ;(

Het dier is 20!!!!!!
Als die echt zo slecht was had het die leeftijd nooit bereikt!!!!!!!

Mijn merrie was zo van slag van haar verhuizing dat ik er een jaar over moest doen haar vertrouwen te winnen en mak te hebben, haar te leren kennen.............

heb jij dit paard echt alleen maar gekocht vanwege het lage aankoopbedrag????
Wat had jij verwacht dan?
Een BMW koop je ook niet voor een paar tientjes toch? :?

Logisch dat de vorige eigenaar niets meer laat weten aan je!
Die wilde het dier verkopen en jij hebt het niet laten keuren of wat dan ook en bent dus zelf duidelijk in gebreke gebleven!!!!
Ik lach me rot als je hier een zaak van gaat maken, dat gaat je n.l. veel meer kosten dan die 500 die je voor het dier hebt betaald :')

Ik heb medelijden.....niet met jou, jij krijgt wat je toe komt n.l. ;) .......maar met het dier wat geen kans krijgt zich te bewijzen!!

gebruik een keer je hersens en neem je verantwoording voor het dier.
Zorg tenminste dat het bij mensen met kennis van zake terecht komt!!!!!!

Als iemand anders er een zadel op kan doen en er op kan stappen en jij kunt het dier niet eens de wei uit krijgen is er toch echt iets mis met JOU.
Het dier voelt jouw aversie en dan is het niet echt heel raar dat het dier daar een reactie op geeft.
Je hebt verdorie niet een pak hagelslag gekocht he?
Laatst bijgewerkt door quartel op 09-07-11 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:34

Laat me raden..., is SandravdB soms bij je paard wezen kijken??