Tigra_ schreef:Jeetje het wordt hier steeds erger.
Waar zit in hemelsnaam jouw verstand. Je koopt een paard wat je zo de trailer in gooit en mee neemt zonder ook maar verder te kijken. Achteraf kom je klagen. Hallo dat is je eigen schuld je moet verder kijken dan je neus lang is. Ik heb echt medelijden dat jij dat paard gekocht hebt. Zonde voor het dier. Je wil niet eens verder denken dat het paard nog maar net bij jouw staat. Laat staan het ook nog een medisch te onderzoeken nee het is gewoon een rotpaard. Lekker simpel zeg.
Als jij je verstand gebruikt had was het niet eens gebeurt. En waarom zou de eigenaar het dier moeten komen halen? Jij hebt hem gekocht en nu wil je er weer vanaf. Breng hem dan op z'n minst zelf weg.
Sorry maar ik walg gewoon van je manier van handelen en dat je alles op de verkoper wil schuiven. Jij hebt hem gewoon gekocht en hem gewoon laten brengen zonder maar iets verder te kijken.
Dat zeggen jullie nu wel en de ruiter kan er echt super goed rijden, ik ga het niet voor niks weggeven aangezien dat beest me 500 euro heeft gekost.
en nog steeds geen reactie van verkoper,ik zal hem nog een keer mailen,en zo niet geen reactie,gaat het beest de verkoop weer in,en zullen er juridische stappen worden onder nomen,en als jullie dat meisje te onkundig vinden dat er op reed,nodig ik de belangstellende van harte uit om zelf eens op het paard te stappen,en wat betreft die verkoper,die heeft over het paard gelogen,en het stamboek papier achter gehouden,en hij moet het maar komen halen.
Eerst geld en dan komen halen.
Zo niet wordt het gewoon een zaak zo makkelijk is dat,en half bok moet iemand niet van het forum.
Omdat zij ook weleens een rechtszaak had over een paard, is dat dan zo uniek.
en waarom zou ik in godsnaam zon paard houden,hij wilde het dier terug dan moet hij zijn woord maar nakomen.