Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En aan de longe kun je ze toch al in het werk houden, das ook al wat.
Hopelijk ben je er snel vanaf dan. Het is een mooi paard om te zien en hopelijk heb je geluk. BTW is het wel veel geld dat je voor de Don Grego (ofzo) hebt kunnen vangen. Soms heb je geluk soms pech. Het is ook maar goed dat je zelf weet wat je wel/ niet kan of doet. Ik ga ook niet op een of andere 'raar' paard zitten! kamsel schreef:Wat vind je daar zelf van en hoe denk je er zelf over?
Er is namelijk een groot verschil tussen kunnen en durven. Je hebt echt beide nodig.
Dat laatste kan zij niet voor jou bepalen. Als zij hem een maandje rijdt waardoor jij kunt zien dat het beter gaat, kan dat voor jouw zelfvertrouwen enorm helpen. Of dat ze hem eerst een half uurtje rijdt en jij hem narijdt als zij toch komt om les te geven.
Als ze daar de meerwaarde niet van inziet....
Naomi_unique schreef:kamsel schreef:Wat vind je daar zelf van en hoe denk je er zelf over?
Er is namelijk een groot verschil tussen kunnen en durven. Je hebt echt beide nodig.
Dat laatste kan zij niet voor jou bepalen. Als zij hem een maandje rijdt waardoor jij kunt zien dat het beter gaat, kan dat voor jouw zelfvertrouwen enorm helpen. Of dat ze hem eerst een half uurtje rijdt en jij hem narijdt als zij toch komt om les te geven.
Als ze daar de meerwaarde niet van inziet....
Helemaal mee eens..

) maar weet ook dat ik niks aan een paard vind wat netjes zijn rondje loopt. Daarom en omdat mijn instructrice er positief over is geef ik het toch nog een kans.