volbloedfan schreef:Kom op BOKT! Deze ts wil deze hengst, hengst laten om de look en waarschijnlijk om de aandacht die ze krijgt! niet banketstaaf bedoelt maar zo is het wel, heb zelf ook hengsten en kan je wel vertellen dat dit natuurlijk niks gaat worden, maar dat snappen de meesten hier ook wel.
Je laat toch een hengst geen hengst omdat je dat zelf mooi vind, en het dier een minderwaardig leven lijdt?
Hij kan nooit bij soortgenoten in en ga zo maar verder!
Dit is niet zomaar iets, als hij ggk is zou ik hem ook hengst laten maar absoluut niet omdat ze mooier ogen, en als je hem nu laat castreren houdt hij zijn macho look wel hoor!
wie heeft gezegt dat ie wel bij soortgenoten in kan/gaat als ie ruin is? heb ik en jij ook nog nergens gelezen.
okee jij kan vertellen dat dit niks gaat worden, uit je eigen ervaringen of wat?
ja je laat een hengst wel een hengst omdat je het mooier vind, waarom anders? dus er zouden voor jou geen hengsten zijn alleen de ggk? en die dan hengst zijn
worden gereden door alleen maar volwassenen zeker, want anders wordt het niks. 
waarom heb je dan zelf wel een hengst als ik vragen mag? is die dan ggk, of zou dus alleen volwassen (ervaren) iemand een hengst kunnen rijden