maatje31 schreef:wat is een panneveulen?
Hier dezelfde vraag. Wat is een panneveulen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rainbow8 schreef:maatje31 schreef:wat is een panneveulen?
Hier dezelfde vraag. Wat is een panneveulen?
kelcy schreef:dit gedrag (uit het niets de stoppen door laten slaan zonder rede) deed mijn oude merrie ook
uiteindelijk bleek dat ze een kwaardaardige tumor in de hersenen had... ze is in geslapen
ze kon er niets aan doen het was het liefste en braafste paard wat je kon wensen maar als het mis ging was ze niet te houden...
ik zou dat goed uit laten zoeken het klinkt precies zo
sterkte
russel schreef:Het overdreven aanhankelijk, kan ook brutaal opdringerig zijn wat je niet erkent als zo zijnde en dat is al fout, daar komt dan vaak agressief gedrag uit voort omdat zijn eerste signalen verkeerd ingeschat worden.
Wat is voor jouw overdreven aanhankelijk?? Daarbij past dan weer onderdanig, lage rangorde ook naar mensen toe en zo denk ik nl niet dat je paard is, integendeel. Naar je toe komen en met zijn neus je aanraken, kleine duwtjes geven is bv niet aanhankelijk, is juist dwingend en zo is er nog meer.
potverdikkie schreef:Ik vind het ongelooflijk jammer dat je niet op mijn aanbod in wilt gaan, maar goed dat is je eigen keuze.
Had het kosteloos voor je willen doen daar ik toch elke dag naar Brugge moet.
Maar succes ermee.
Lotus83 schreef:potverdikkie schreef:Ik vind het ongelooflijk jammer dat je niet op mijn aanbod in wilt gaan, maar goed dat is je eigen keuze.
Had het kosteloos voor je willen doen daar ik toch elke dag naar Brugge moet.
Maar succes ermee.
Weet je wat ik niet begrijp TS;
Dat je niet op dit aanbod ingaat?
Je zegt dat je nu (alweer) een ervaren iemand hebt gevonden en ja dat kost geld....
Maar op anderen die (gratis) bij je langs willen komen reageer je niet?
Waarom niet?
Lotus83 schreef:Het gaat niet om 1 persoon die je wilde komen helpen, in dit topic (en dan heb ik het nog niet eens over je vorige) staan al meerdere aanbiedingen van mensen die je willen helpen.
Dat wil je niet maar ondertussen zit jij met een "gestoord" paard, die naar jou zeggen levensgevaarlijk is.....