Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ken ook genoeg mensen die dat zalig zullen vinden! Waarom? omdat wij mensen zelf in staat zijn om dingen te bedenken en een fantasie hebben. Dus een denkbeeldige vriend kan dan ook best gezellig zijn. Wij zijn wat dat betreft een apart diersoort, die niet te vergelijken is met een paard.
Ben benieuwd!
Ragdollcat schreef:Zal ik jou eens alleen zetten op een eiland, zonder iets en dat in de winter, hoe zou je dat dan zelf vinden?
ik bedoel het niet rot, maar hoe zou je dat vinden, zo alleen op dat eiland?
Emaartje schreef:bibalootje schreef:tja als je paard rustig staat en hij krijgt van jou genoeg aandacht zie ik het probleem niet dat hij alleen staat!
mijn paardje staat altijd alleen, ook mede uit voorzorg voor blessure
mee eens
bibalootje schreef:tja als je paard rustig staat en hij krijgt van jou genoeg aandacht zie ik het probleem niet dat hij alleen staat!
mijn paardje staat altijd alleen, ook mede uit voorzorg voor blessure

magriet schreef:Mijn paard heeft 1.5 jaar alleen gestaan en daar is ze echt niet slechter door geworden. Persoonlijk heb ik liever een paar alleen staan die lekker buiten staat dan een paard de gehele dag in een box opsluiten
knapste schreef:EEN PAARD IS EEN KUDDEDIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLES KAN( ALLEEN STAAN) MAAR IS HELEMAAL NIET GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nIET DOEN DUS ALS JE OM JE PAARD GEEFT!!!!!!!!!
sifra01 schreef:magriet schreef:Mijn paard heeft 1.5 jaar alleen gestaan en daar is ze echt niet slechter door geworden. Persoonlijk heb ik liever een paar alleen staan die lekker buiten staat dan een paard de gehele dag in een box opsluiten
Vraag me altijd af waarom er uit 2 kwaden moet worden gekozen. Ik zie liever geen paard helemaal alleen buiten staan en ook niet de hele dag opgesloten in een box.
Ik zie persoonlijk dus liever een paard wat met soortgenoten voldoende buiten komt