Paard altijd alleen samen zetten bij andere paarden (Help?)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 15:53

Waarschijnlijk gaat het wel goed als je je ze bij elkaar zet.
Mijn ruin heeft meer als 15 jaar alleen gestaan en is afgelopen zomer voor het eerst met een ander paard op de weide gegaan.
Nu staat hij samen met mijn hengst buiten en ze zijn onafscheidelijk.
Ik merk niet echt plotselinge verlatingsangst, ik kan hem gewoon meenemen het bos in zonder problemen. Het enige is dat ze als de een op stal staat en de andere al in de wei dat ze naar elkaar roepen. Maar ik denk dat je dat met alle paarden die altijd samen op de wei staan hebt en dat niets te maken heeft met het altijd alleen hebben gestaan. Ik denk dus ook niet dat je je daar echt zorgen over hoeft te maken.

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 15:54

mmm. tja, dan nog maar even met het geitje samen tot april... als ze het al die tijd al zo heeft gedaan moet ze dat nu ook nog wel even volhouden (ze weet niet beter) ;)

SecretLIN

Re: Paard altijd alleen samen zetten bij andere paarden (Help?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 16:35

ik baal er ontzettend van leek me echt heel leuk, maar zoals ik al zei ga dit land waar ze nu staat proberen te pachten (is nu 1.5 hectare) wordt verdeeld in meerdere stukken wil het stuk voor mijn huis haha en dan kan ze zomers dag en nacht buiten met een of zelfs meerdere vriendjes :D

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 16:37

SecretLIN schreef:
ik baal er ontzettend van leek me echt heel leuk, maar zoals ik al zei ga dit land waar ze nu staat proberen te pachten (is nu 1.5 hectare) wordt verdeeld in meerdere stukken wil het stuk voor mijn huis haha en dan kan ze zomers dag en nacht buiten met een of zelfs meerdere vriendjes :D

Klinkt goed! Hoop dat het allemaal lukt :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 16:52

Toch baal ik ervan had me er helemaal op ingesteld en dingen besproken met die vriendin, en nu moet ik weer wachten voor mijn paardje

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 22:15

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties verwijderd, graag alleen reageren indien je iets nuttigs aan het topic toe te voegen hebt