ale ik zal er zeker aan denken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Myca schreef:Ik ben niet erg blij, met slecht weer is Nuance niet buiten gekomen en toen het weer mooi weer was, was ze zo mak als een lammetje. In stap al kreupel naar de paddock, helemaal geen gekke dingen uit stalmoed en toch nog steeds onder de Metacam...

tamary schreef:Hoe meer een paard kan bewegen hoe minder gestuiter over het algemeen. Hoe langer ze in een box staan hoe meer bewegingsdrang een paard "opspaart" en hoe erger ze dus ploffen als ze los mogen.
. Schrok me rot! Gelukkig kalmeerde merrie snel maar ik moest nog best hard wringen om de beugel los te krijgen. Gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden.
. Gelukkig ook met een sisser afgelopen Myca schreef:Niet alleen omdat ze nu wel redelijk loopt, maar ik hoop stiekem ook dat de echo van de vorige keer er slechter uit zag door het uitverdoven. Vocht (verdoving) zorgt voor donkere vlakken op de echo en een peesbeschadiging ziet er ook zo uit.