Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is idd wel leuk om te fietsen met je paard.
Toen ben ik ook een aantal keren aan het fietsen geweest met hem, op een gegeven moment zet ik hem aan tot een rustig galopje ,( hij had hoofdstel in , ), uit joligheid gaf hij een klein bokje , maar wel met de benen naar mijn kant , en je raad het zeker al hij sloeg de fiets onder mij vandaan
Ik wilde vos naar mij toe hebben om het verkeersbord in de berm te passeren, maar op het laatste moment besloot zij dat het de andere kant passeren leuker was tja, dat gaat niet als je in een drafje zit, dus moest ik haar loslaten en liep ze dus los op de weg
Gelukkig rustige polder weggetje met veel gras, dus die dook gelijk naar beneden om te eten gelukkig
.
!
Ilsje_ schreef:Ik fiets ook altijd met mijn verzorgpony, Heerlijk als ik even geen zin heb om te rijden. Deze pony kijkt heel goed uit voor de fiets!
als je bijvoorbeeld aan het wandelen bent, springt het paard dan echt op jou? of kijkt ie wel uit
Dan is het idd niet zon strak plan, 
)
superkelsey schreef:mijn paard houdt ABSOLUUT NIET van de fiets.
hij heeft er een bloedhekel aan.
ik heb het één keer geprobeerd.
ik liep met mn pony naar mn fiets die op de standaard stond.
ik sta aan de ene kant van mn fiets en mn paard aan de andere kant.
Myn paard springt opzij tegen de fiets aan (fiets viel nog net nniet om).
Hij bokt tegen de fiets , fiets valt.
En hy gaat op de fiets staan, van myn fiets was niet veel over.Heb het nooooooit meer geprobeerd.
n_arelle schreef:Ik zou het niet durven met mijn pony, als hij dan een lekker stukje gras ziet lig ik op de grond.

superkelsey schreef:mijn paard houdt ABSOLUUT NIET van de fiets.
hij heeft er een bloedhekel aan.
ik heb het één keer geprobeerd.
ik liep met mn pony naar mn fiets die op de standaard stond.
ik sta aan de ene kant van mn fiets en mn paard aan de andere kant.
Myn paard springt opzij tegen de fiets aan (fiets viel nog net nniet om).
Hij bokt tegen de fiets , fiets valt.
En hy gaat op de fiets staan, van myn fiets was niet veel over.
Heb het nooooooit meer geprobeerd.