Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat slaat ze liever over...
, hahaha en ik knuffel hem terug
randie schreef:mijn paard knuffelt mij, hahaha en ik knuffel hem terug

).
Amy77 schreef:Ojee RianneH, je zal inmiddels al wel helemaal moe geworden zijn van dit topic , hahah
Zullen we met zn allen jouw paard ook maar eens komen knuffelen, heeft ie ook weer genoeg gehad voor een jaar
Wel een klein beetje omdat ik de indruk krijg dat niet iedereen begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, het echt moe worden is natuurlijk overdreven, zijn ergere dingen in het leven
De twee die wel van knuffelen houden worden liever stevig op hun hals gepoetst dan dat.
En blijkbaar is het topic voor jullie knufferlaars zo belangrijk dat jullie toch blijven reageren
ellepel schreef:waarom mag je je dier niet knuffelen?
moet iedereen toch lekker zelf weten wat ze fijn vinden...
ik ben 36 en echt al veel te oud ,maar ik hang echt regelmatig om de hals van mijn pony![]()
is toch lief,en hij vind t ook niet erg hoor.
maar ja als je niet zo van knuffelen houdt................tja dan houd het op he
Kendra schreef:Ik vind het allemaal prima, waar ik me wel aan erger is dat er veel mensen zeggen dat het ook vooral heel erg goed is voor je paard om te knuffelen. En daar geloof ik dus werkelijk geen biet van. Er zal wel niks verkeerds aan zijn, en sommige paarden zullen het best prettig vinden, maar je doet het toch vooral voor jezelf....
citrOentJe_ schreef:Een paard vind bijna altijd het fijner als het mens (wij dus) hem gewoon een aai, klopje of belonend woord geven dan om z'n nek te hangen.
dit is wetenschappelijk aangetoond, eerlijk gezegt kan ik me dit goed voorstellen.
Ik persoonlijk vind het ook gewoon fijner als iemand mij even omhelst of mijn hand vast houdt, dat vind ik beter dan als iemand de hele tijd aan mijn nek zit te hangen, of me bijna stikt in een omhelzing.

maar dat vind hij toch niet leuk
) met een hoop kusjes. Maar je doet haar meer plezier met knuffelen in de zin van krabbelen op dr hoofd, lekker borstelen enz.