Harry Hoevers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Re: Harry Hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:43

hij wist nl over mij als persoon ook dingen te zeggen, dingen die hij echt niet kon weten en het klopte wel (ben ervoor naar een dokter geweest op zijn advies). heel apart,.. beetje eng misschien

ook alles wat hij over het karakter van mijn paard zei klopte,.. vond het toch wel bijzonder,..

en mn paard is zelden zo vrolijk geweest als sinds hij nu 2x behandeld is,..
is echt geweldig om naar hem te kijken in de wei,..
zo vrolijk,.. hij voelt zich echt beter,...

GeaRiemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:12

Citaat:
[Ik ga mijn NH-weg uitstippelen en kijken welke het beste bij me past, ik ga wel hulp vragen in de vorm van een training!
[/quote]

Heb net je verhaal gelezen. En vond het allemaal wat dubieus en nogal verontrustend dat iemand een dergelijk advies kan geven. Als ik een klap zou krijgen met een stuk hout, zou ik ook luisteren. Maar dan wel uit angst en niet meer uit respect.

Ben blij te lezen dat je je eigen NH-weg zoekt uit te stippelen. Dit paard heeft zeer zeker een sterke leider nodig en dit kan je zeker leren.

Veel succes. Ben benieuwd hoe het verder loopt.

Groetjes

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:22

GeaRiemis schreef:
Citaat:
[Ik ga mijn NH-weg uitstippelen en kijken welke het beste bij me past, ik ga wel hulp vragen in de vorm van een training!

Heb net je verhaal gelezen. En vond het allemaal wat dubieus en nogal verontrustend dat iemand een dergelijk advies kan geven. Als ik een klap zou krijgen met een stuk hout, zou ik ook luisteren. Maar dan wel uit angst en niet meer uit respect.

Ben blij te lezen dat je je eigen NH-weg zoekt uit te stippelen. Dit paard heeft zeer zeker een sterke leider nodig en dit kan je zeker leren.

Veel succes. Ben benieuwd hoe het verder loopt.

Groetjes[/quote]
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Gea
Nou ik krijg een beetje socialekriebels van je post........ zeker niet de hele topic goed doorgelezen, een beetje parelli aanhanger moet toch wel de basis vvan stabiliteit kennen? Cool

GeaRiemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:12

[-------------------------------------------------------------------------------------------------
Citaat:
Gea
Nou ik krijg een beetje socialekriebels van je post........ zeker niet de hele topic goed doorgelezen, een beetje parelli aanhanger moet toch wel de basis vvan stabiliteit kennen? Cool
[/quote]

Kan je dit even verklaren, begrijp het niet goed wat je wil zeggen???????????

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:22

Als er een verklaring nodig is , dan heb je niet het topic vanaf het begin gelezen.........
Mijn gedachte is dat als je vanaf pagina 1 leest wat de strekking van het bericht is van de topicstartster je wel het 1 en ander op zal vallen........en als je je verplaatst in de topichoudster.
Je onderschrift lezend moet je daar zelf wel wat in zien.

GeaRiemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:27

Sorry, heel het forum gebeuren is nogal nieuw voor mij en vind het niet altijd zo overzichtelijk.

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:32

Nou je pakt pagina 1 en je begint te lezen , en dan ga je goed rechtop zitten , met beide benen op de grond , en dan lees je
hoe topic houdster haar bericht brengt en vervolgens op andere berichten reageert. ( en let vooral op de mededeling over haar stalgenoten) En voor iemand die het onoverzichtelijk vindt doe je het harstikke goed Haha!

JesjeS

Positief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 23:08

Nu een week verder na HH gaat het echt goed met Ravy, sinds het bezoek komt Ravy dagelijks maar me toe naar het hek waar ik me auto parkeer voor aandacht en als ik hem uit de wei haal komt hij spontaan naar me toe en laat gewillig zijn halster om doen, heeft ie nog nooit gedaan!
Op de wandelingen waar ik nu de leider ben leert hij snel op het grondwerk, hij mag niet meer in mijn ruimte komen en laat ik hem niet meer voor me lopen hij moet op mij letten, gister was hij redelijk ontspannen in de bak tijdens het longeren, grondwerken en betuigen met mijn mentrainer, hij wilde 1 keer omhoog komen aan de leadingrope we hebben hem verbaal hard toegesproken en hem voorwaarts gedreven en dat ging goed.
Ik vind hem een beetje te mak Knipoog en vraag me nu af of hij soms ziek is omdat hij schilfers op zijn staartwortel heeft en op zijn kont.

Ik ben blij dat ik deze topic heb geopend, zo kan ik nog eens terug lezen hoe mijn bezoek aan HH is verlopen en hoeveel impact
een bezoek aan HH heeft teweeg gebracht bij mij.
Ik ben ook erg veranderd in mijn houding naar Ravy, streng maar eerlijk! en hij aanvaard het tot nu toe prima, ik weet niet wat HH heeft gedaan maar het heeft mij wakker geschud en deze weg voelt goed!

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:48

Ik schrik een beetje van het verhaal
Had ik niet bij HH verwacht.. hij heeft mijn paard ook een keer behandeld.. en dat ging op een hele kalme manier... mn paard hefet er heel veel baat bij gehad
Maar uiteindelijk is kraken geen oplossing.. de spieren moet je aanpakken want die trekken t vaak toch weer verkeerd
Laatst bijgewerkt door Revanches op 08-08-09 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.