Sommige zeggen dat het oke is, en sommigen zeggen dat dit niet hoort?
Wat moet ik nou doen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) vind ik het ook enorm vervelend en doet het soms zelfs pijn (als je paard bv. het halster/hoofdstel nog aanheeft ofzo).
) 
, dan is mijn paard dus heel erg fout bezig!
Salt_Pepper schreef:Inujojo, Waarom is dat een teken van gebrek aan respect? kan je dat effe een beetje uitgebreider uitlegge?:)
. Laat ik het zo zeggen, heb jij ooit een paard tegen een ander paard aan zien schuren? Anders dan het gewone kroelen met elkaar? Dat doen ze niet, al helemaal niet bij hun leider, want dan krijgen ze een trap. Je degradeerd je leider niet tot schuurpaal, daar heb je respect voor en die raak je niet zonder toestemming aan. Ik denk dat dat de beste manier is om het uit te leggne, als een paard je als schuurpaal gebruikt, probeert ie je gewoon eigenlijk lager in rang te douwen.
Salt_Pepper schreef:oo, oke, nu begrijp ik het,
dus eigenlijk als ik me verzorgpaard dan een tik op haar neus geef, een soort van trap:)
oke dank je
Inujojo schreef:Salt_Pepper schreef:Inujojo, Waarom is dat een teken van gebrek aan respect? kan je dat effe een beetje uitgebreider uitlegge?:)
Pfff, beetje moeilijk uit te leggen. Laat ik het zo zeggen, heb jij ooit een paard tegen een ander paard aan zien schuren? Anders dan het gewone kroelen met elkaar? Dat doen ze niet, al helemaal niet bij hun leider, want dan krijgen ze een trap. Je degradeerd je leider niet tot schuurpaal, daar heb je respect voor en die raak je niet zonder toestemming aan. Ik denk dat dat de beste manier is om het uit te leggne, als een paard je als schuurpaal gebruikt, probeert ie je gewoon eigenlijk lager in rang te douwen.
)
. Laat ik het zo zeggen, heb jij ooit een paard tegen een ander paard aan zien schuren? Anders dan het gewone kroelen met elkaar? Dat doen ze niet, al helemaal niet bij hun leider, want dan krijgen ze een trap. Je degradeerd je leider niet tot schuurpaal, daar heb je respect voor en die raak je niet zonder toestemming aan. Ik denk dat dat de beste manier is om het uit te leggne, als een paard je als schuurpaal gebruikt, probeert ie je gewoon eigenlijk lager in rang te douwen.[/quote]
)
[/quote]
.. Maar mijn paarden wereld beperkt zich al zo'n 3 jaar tot de 5 die ik in mijn achtertuin heb staan en die doen het niet bij elkaar.. Tenminste, mijn 4-jarige zou het wel proberen, maar dan krijgt ie een mep van de Tinker