Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relien schreef:bedankt..
zijn er niet ook van die oefeningen in de longeer cirkel ofzo.
ik heb hier in het begin eigenlijk nooit last van gehad bij hem .
alleen dat hij het bewegen neit leuk vond

RedPassion schreef:Jij bent inderdaad niet de leider, maar ik vraag me vooral af waarom je in vredesnaam gaat dansen en rennen? Wat is het doel daar van?

Relien schreef:daarom ben ik nu ook heel vorzichtig.. wat voor les bedoel je ??..
want we hebben nu wel heel veel mensen hier op stal die dingen zeggen, en heir in de buurt hebben we niet iemand die les geeft in monty robert parellie of iets van die dingen
Marliesje schreef:RedPassion schreef:Jij bent inderdaad niet de leider, maar ik vraag me vooral af waarom je in vredesnaam gaat dansen en rennen? Wat is het doel daar van?
Wij gaan met zadelmak maken voor we erop gaan altijd staan springen naast het paard.
Ze kunnen maar aan zoveel mogelijk rare dingen gewend zijn, bovendien kom je zo al wat hoger boven hem uit, wat je ook doet als je opstapt.
Erg goede oefening.
met een grote skippiebal overgooien en het paard staat er in het midden onder (mijn paard is al verder hierin en vind dit een geweldig spel, is niet bang maar komt zelfs in het midden staan en soms pakt hij de bal ook af door er achteraan te gaan
)